Idd, En ik heb hier 1 Packerd Bell die onder Windows98 niets anders deed dan problemen geven, en 1 zelfsamengestelde die nog nooit probs heeft gehad, + dat ik tenminste niet extra betaal aan de zogenaamde 'sjiekheid' van het bedrijf, en dak een deftige graka heb, hoeveel Dell daarvoor meertelt is schandalig.