miejas zei:
En de Dell-muizen trekken op niets om te gamen.
En er zit een qwerty toetsenbord bij.
En de harde schijf in prolly van Maxtor (= de mindere in de HD sector)
1e: woord. ik gebruik ipv die shit mijn mx muis
2e: niet waar.
3e: niet waar. dat is een SeaGate Barracuda. heel goed materiaal dus.
ik heb die Dimension 5100 ook, en ben er heel tevreden van.
natuurlijk wou ik zelf een systeem samenstellen met een 3000+ ofzo,
maar om bep. redenen werd het deze, en ik heb er geen klachten over.
idd die koeling is HEEL professioneel ontworpen en in mekaar gezet.
het is ook een heel ordelijke pc, eigenlijk is heel het dell-custom-"interieur" ervan heel professioneel en gebruiksvriendelijk.
levering is heel snel, bij mijn order gaven ze een estimated datum die ergens 2.5 tot 3 weken ver lag na mijn datum van bestelling, maar na een dikke week werd die al geleverd.
ik heb een systeem met 2.8ghz p4, 512 DDR2 (heb beslist later nog een 512 bij te halen), 80gb sata SG barracuda, nvidia 6800 kaart (unknown merk tho

).
daarbij heb ik nog een AIO printer (met scanner etc dus), heel goeie kwaliteit.
toetsenbord is standard, maar ok.
boxen kunnen er wel door. allesbehalve superieur, maar vallen mee.
7 USB poorten (5 back 2 front) => handig.
vooraansluiting headset werkt perfect, vanaf daar iets ingeplugd wordt neemt dat het over van de op de achterkant ingeplugde hardware (speakers).
en ik kreeg er een gratis cardreader bij (prolly foutje van dell

)
oc'en:
proc is niet oc'baar, dell bios ondersteunt dit niet.
de 6800 daarentegen draait aan een goeie 390/800 ipv 325/600 hier.
mijn systeem tegen 915 euro ofzo
