Bluekes zei:
gij vangt ze zeker vriend :ironic:
Nvidias drivers zijn altijd superieur geweest!
lol@ onzen davion
gij moogt ook eens stoppen met vangen, bij een release van een spel heeft ati veel minder probs, voor nvidia moogt ge voor elk spel ver nieuwe drivers downeloaden
maar toch is nvidia superieur, want ze komen dan tenminste direct met een nieuwe driver, als ge da eens probs hebt bij ati moogde minstens een maand wachten, en das klote maja
beide hebben zo hun voordelen