Archief - 7800 Gt => X1800xt/x1900xt

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Davion

Legacy Member
Ahzo datte, dat kunde verhelpen door AA op te zetten, of u texture details in game mss hoger, lijkt me geen graka probleem.

Dakantochnie

Legacy Member
integra zei:
AA staat op maximum, dat is het juist ...
Wss staat die op maximum je control panel en in het spel zelf ook, die werken elkaar dan tegen.

dawN_-

Legacy Member
er scheelt niets aan de kaart.
is echt een prachtige gamekaart.
gwn de deftige driver instellingen zetten en "systeemprestaties" op gwn prestatie zetten in uw driver.
ik had da vroeger toen ik nog ATi had.
zette ik het op hoge prestatie, trok men gfx op nix.
zette ik da op hoge kwaliteit, was men beeld uberzalig.
zette ik het op "performance" of "prestatie" was het eve goe beeld als op hoge kwaliteit.
echt weird shit.

Dakantochnie

Legacy Member
dawN_- zei:
er scheelt niets aan de kaart.
is echt een prachtige gamekaart.
gwn de deftige driver instellingen zetten en "systeemprestaties" op gwn prestatie zetten in uw driver.
ik had da vroeger toen ik nog ATi had.
zette ik het op hoge prestatie, trok men gfx op nix.
zette ik da op hoge kwaliteit, was men beeld uberzalig.
zette ik het op "performance" of "prestatie" was het eve goe beeld als op hoge kwaliteit.
echt weird shit.
Helemaal niet. De AA van het spel en die van je driver werken gewoon elkaar tegen (net als andere functies trouwens).

integra

Legacy Member
dakantochnie zei:
Wss staat die op maximum je control panel en in het spel zelf ook, die werken elkaar dan tegen.
Nee, zowel AA als AF heb ik op 'application controlled' staan. (en in het spel zelf heb ik AA op 4* staan)

Dakantochnie

Legacy Member
integra zei:
Nee, zowel AA als AF heb ik op 'application controlled' staan. (en in het spel zelf heb ik AA op 4* staan)
Dan vrees ik dat dat spel gewoon zo is en dat je vorige graka te zwak was om die lijnen weer te geven, een andere uitleg zou ik ook niet kunnen bedenken.

Neem anders eens screens vanuit Half Life 2 of zo (mag natuurlijk ook een ander prachtige getekend spel zijn), zo dat we kunnen zien of het daar ook misloopt.

Holy Paladin

Legacy Member
iedereen die de laatste jaren een beetje heeft opgelet weet dat er meer (veel meer) games problemen hadden met nvidia dan met ati...

integra

Legacy Member
Nogmaals, met mijn oude drivers zag alles er perfect uit. (mooie lijnen)
Ik heb de problemen alleen in games zoals GTR, GTL ...
COD 2 ziet er perfect uit bvb.

TheFuckingDutchman

Legacy Member
Waarom install je je oude drivers dan niet terug...?

FEW

Legacy Member
integra zei:
Hier het voorbeeld wat ik bedoelde met 'hakkelig' beeld.

http://users.skynet.be/fa201834/GTR.jpg
:rofl:
ge hebt problemen met zo'n goeie grafics? :lol:
weet ge wa? er is niks mis met uw kaart/grafics, gij zijt gewoon veel te veeleisend...

integra zei:
Nogmaals, met mijn oude drivers zag alles er perfect uit. (mooie lijnen)
Ik heb de problemen alleen in games zoals GTR, GTL ...
COD 2 ziet er perfect uit bvb.
awel, als da toch zo was, installeer dan gewoon die oude drivers weer eh :ironic:

Bluekes

Legacy Member
Holy Paladin zei:
iedereen die de laatste jaren een beetje heeft opgelet weet dat er meer (veel meer) games problemen hadden met nvidia dan met ati...


gij vangt ze zeker vriend :ironic:

Nvidias drivers zijn altijd superieur geweest!

lol@ onzen davion

integra

Legacy Member
FEW zei:
awel, als da toch zo was, installeer dan gewoon die oude drivers weer eh :ironic:
'k weet niet waar ik die oude drivers opnieuw zou moeten vinden. :p

SMa

Legacy Member
integra zei:
'k weet niet waar ik die oude drivers opnieuw zou moeten vinden. :p
kheb hetzelfde probleem met de ATI drivers ;)
mij lijkt het dat men systeem minder stabiel geworden is sinds ATI's ondersteuning voor HT & DC, en ik zou graag de 5.8 drivers eens kunnen testen (kdenk dat dat de laatste 'gewone' was)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan