integra
Legacy Member
Ik heb onlangs een nieuwe computer gekocht met daarin een XFX 7800 GT. Nu, alles draaide mooi, totdat ik recente drivers installeerde. Spellen zoals COD2 etc draaien perfect, zijn er ook prachtig uit, maar spellen zoals Lock-on, GTR, GTL, zien er stuk voor stuk heel lelijk uit. (onscherp, hakkelig ...)
Nu, ik heb er echt héél veel spijt van, ik heb lang op deze computer moeten wachten en nu ben ik eigenlijk deels teleurgesteld in mijn 3d kaart.
Nu is mijn vraag, zou ik beter mijn 7800 GT verkopen en dan wat geld bijleggen voor 1 X1800XT of 1 X1900XT ? Ik heb de indruk dat de ATI drivers stukken beter zijn. (naar verluid)
Help mij aub !!!
Nu, ik heb er echt héél veel spijt van, ik heb lang op deze computer moeten wachten en nu ben ik eigenlijk deels teleurgesteld in mijn 3d kaart.

Nu is mijn vraag, zou ik beter mijn 7800 GT verkopen en dan wat geld bijleggen voor 1 X1800XT of 1 X1900XT ? Ik heb de indruk dat de ATI drivers stukken beter zijn. (naar verluid)
Help mij aub !!!

nVidia durft nogal eens trutjes van drivers uitbrengen 