Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker niet slecht, maar als je puur gaat gamen en films bekijken kan je evengoed een Creative boem boem setje pakken.Unzip Attack zei:is Altec ook goed voor gaming ?
dakantochnie zei:Zeker niet slecht, maar als je puur gaat gamen en films bekijken kan je evengoed een Creative boem boem setje pakken.
BetaalTTekkaBlade zei:Waar je minder voor betaald en je misschien eerder je smaak vindt qua klank en design.

)Unzip Attack zei:oke ok, maar tis zeker niet de enige site... Altec staat bekend als vrij goed maar wil niet zeggen dat alles daarvan goed is he.
waar is die Altec juist zoveel beter ?
computer xp zei:60 a 70 jaar ervaring, is dat genoeg? Altec lancing waren de grondleggers van het geluid in cenema's!
Da*Frenkman zei:Ik heb mij vorige week een altec systeem aangeschaft
Mijn broer heeft 1 van logitech en ik vond hem vrij mooi klinken.
Dus ik hier nog even advies komen vragen
Voordat ik hier kwam dacht ik ook dat het Logitech ging worden maar na veel goed te lezen over Altec, ben ik voor Altec gegaan, superkeuze!
Ik vind het geluid geweldig van Altec, ik wil hier niemand ompraten maar spreek uit eigen ervaring.
Nu heb ik de 2 setjes hier thuis eens vergeleken, mij setje is wel duurder maar ik heb vooral op de woofer gelet want er werd hier altijd vermeld dat logtich te veel bass geeft
en het is waar!!!
Ik heb mijn bass voor muziek 2/5 openstaan, voor gamen 3/5 a 4/5
Ik kan het dus perfect regelen zoals ik wil
Nu bij het setje van Logitech, als ik muziek speel op een fansoenlijk volume is de bass echt te fel, en deze staat dan op het minimum!!!
Voor te gamen valt het nogal mee maar als er gezegt wordt dat logitech teveel bass geeft, dan hebben ze gelijk punt
(stel je eens voor als je de woofer van logitech op max zet)
Zeg niet van dit is beter of dat is beter, ga eerst ze vergelijken en kom dan nog eens praten!!!
ok dan komen die van pas maar alsof de woofer van altec niet gaat...TekkaBlade zei:Ik kan mijn bassen volledig afzetten hoor... Voor films is "extra" bass trouwens een must bij mij. Ik wil horen dat er paarden of wat dan ook passeren, daar komen de woofers van logitech WEL weer te pas.
Enfin ja...

Unzip Attack zei:en bouwkwaliteit ? dat is iets wat mij tegensteekt bij die altec's, die zien er mij enorm fragiel uit, waar die X-530 set er een pak steviger uitziet (en persoonlijk ook wel mooier, zeker met volledige zwarte setup die ik nu heb)
ale ik heb weinig aan het feit dat die 60 a 70 jaar ervaring hebben, ik wil gewoon goeie boxen die als ze eens de grond op gaan nie stukken vaneen zijn en er liefst ook nog leuk uitzien.
Unzip Attack zei:en bouwkwaliteit ? dat is iets wat mij tegensteekt bij die altec's, die zien er mij enorm fragiel uit, waar die X-530 set er een pak steviger uitziet (en persoonlijk ook wel mooier, zeker met volledige zwarte setup die ik nu heb)
ale ik heb weinig aan het feit dat die 60 a 70 jaar ervaring hebben, ik wil gewoon goeie boxen die als ze eens de grond op gaan nie stukken vaneen zijn en er liefst ook nog leuk uitzien.
Havoc zei:Die X-530 is gewoon pure plastiek als "behuizing", dan voelen die Altecs toch een pak meer solide aan hoor...

Thallyos zei:Bouwkwaliteit is heel erg degelijk, het enige nadeel voor sommige mensen is dat je ze niet aan de muur zou kunnen hangen (but then again, met die creatives enzo ook niet).
Unzip Attack zei:![]()
iets dat ik zelf trouwens wil doen... anyway ik geloof best dat die AL5100's een stuk beter zijn, maar ze zijn ook wel een stuk duurder. ik heb gewoon afweging prijs/kwaliteit/design/stevigheid gedaan en kies uiteindelijk voor die X-530's, ook op aanraden van iemand die in pcwinkel staat en ze allemaal al eens uitgestest heeft...