Blue-Bora
Legacy Member
Bij deze heb ik reactie gekregen van 4Launch.
Het is niet veel, maar het is iets.
Ik heb reactie gekregen, en een kleine compensatie, en ik ben tevreden.
Beste,
De reden waarom u nog geen reactie had ontvangen op het deel over de vergoeding uit uw vorige mail, is omdat daar momenteel nog een interne navraag over liep.
Ik heb van mijn teamleiding mogen vernemen dat wij u 15 euro shoptegoed mogen toekennen. Dit is bij uw account genoteerd.
Bij uw volgende bestelling kunt u hier gebruik van maken door dit in de opmerking van de bestelling te vermelden.
Het is niet veel, maar het is iets.
Ik heb reactie gekregen, en een kleine compensatie, en ik ben tevreden.
Beste,
De reden waarom u nog geen reactie had ontvangen op het deel over de vergoeding uit uw vorige mail, is omdat daar momenteel nog een interne navraag over liep.
Ik heb van mijn teamleiding mogen vernemen dat wij u 15 euro shoptegoed mogen toekennen. Dit is bij uw account genoteerd.
Bij uw volgende bestelling kunt u hier gebruik van maken door dit in de opmerking van de bestelling te vermelden.