Blue-Bora
Legacy Member
Ik weet niet goed waar ik dit topic moet plaatsen, dus als het verkeerd staat dan mag de mod het verplaatsen uiteraard 
Hier komt mijn uitleg....
Vorige week donderdag een bestelling gedaan bij 4Launch, en alle artikelen waren op stock bij de leverancier volgens de website, en binnen 1 tot 5 werkdagen leverbaar.
Nu zijn alle artikelen reeds binnen behalve de videokaart.
Ik kreeg deze nacht om 23.14h de volgende mail van 4Launch
Beste,
Wij hebben van onze inkoop afdeling mogen vernemen dat onze standaard leverancier nagenoeg door zijn voorraad heen is gegaan waardoor hij het product niet meer kan leveren.
Het product is echter wel bij een alternatieve leverancier beschikbaar binnen 1 tot 5 werkdagen voor een meerprijs van 15.00 euro.
U kunt eventueel ook switchen naar de Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD6950 2GB DVI/HDMI/2xDP voor € 229.90 (artikelnummer: 107313 ), 4Launch.nl, deze is bijna identiek en wordt morgen verwacht.
Daarnaast is deze net iets goedkoper
Wat wenst u met de order te doen?
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Nu zie ik op hun website dat die kaart nog steeds leverbaar is binnen 1 tot 5 werkdagen, maar dan wel 15 euro duurder zoals ze in hun mail vermelden.
Volgens mij is het toch niet mijn probleem dat hun "goedkopere" leverancier geen kaarten meer heeft en dat ze nu 15 euro meer moeten vragen om er winst op te maken.....
Ik heb mijn kaart besteld aan 234.90 Euro toen ze volgens de website leverbaar was binnen 1 tot 5 werkdagen, en nu blijkt dat niet zo te zijn en zou ik 15 euro meer moeten betalen om zo alsnog de kaart in handen te krijgen van een "zo gezegde" andere -duurdere- leverancier.
Nogmaals :
Niet mijn probleem waar ze hun kaart halen en welke prijs ze aan hun leverancier moeten betalen. Ik heb ze besteld aan 234 euro en dan moet ik ze volgens mij ook aan die prijs krijgen ....... :doh:
Ben ik nu totaal verkeerd, of is 4Launch de "schuldige" ??
Aangezien ik geen Club3D wil (heb daar al problemen mee gehad), heb ik hen gezegd dat ik dan maar voor de 40 euro duurdere Asus wil gaan aangezien deze in de winkel op stock is en meteen leverbaar zou zijn.
Ik wil niet nog 5 dagen wachten op mijn spullen die reeds vorige week betaald zijn. Ook heb ik hen gevraagd om een tegemoetkoming te doen in de prijs van de Asus, wat ik ten sterkste betwijfel of ze dat gaan doen aangezien ze me die Sapphire ook 15euro duurder willen aansmeren.


Hier komt mijn uitleg....
Vorige week donderdag een bestelling gedaan bij 4Launch, en alle artikelen waren op stock bij de leverancier volgens de website, en binnen 1 tot 5 werkdagen leverbaar.
Nu zijn alle artikelen reeds binnen behalve de videokaart.
Ik kreeg deze nacht om 23.14h de volgende mail van 4Launch
Beste,
Wij hebben van onze inkoop afdeling mogen vernemen dat onze standaard leverancier nagenoeg door zijn voorraad heen is gegaan waardoor hij het product niet meer kan leveren.
Het product is echter wel bij een alternatieve leverancier beschikbaar binnen 1 tot 5 werkdagen voor een meerprijs van 15.00 euro.
U kunt eventueel ook switchen naar de Club3D Videokaart PCI-e Radeon HD6950 2GB DVI/HDMI/2xDP voor € 229.90 (artikelnummer: 107313 ), 4Launch.nl, deze is bijna identiek en wordt morgen verwacht.
Daarnaast is deze net iets goedkoper
Wat wenst u met de order te doen?
Onze excuses voor het ongemak.
Met vriendelijke groet,
Nu zie ik op hun website dat die kaart nog steeds leverbaar is binnen 1 tot 5 werkdagen, maar dan wel 15 euro duurder zoals ze in hun mail vermelden.
Volgens mij is het toch niet mijn probleem dat hun "goedkopere" leverancier geen kaarten meer heeft en dat ze nu 15 euro meer moeten vragen om er winst op te maken.....
Ik heb mijn kaart besteld aan 234.90 Euro toen ze volgens de website leverbaar was binnen 1 tot 5 werkdagen, en nu blijkt dat niet zo te zijn en zou ik 15 euro meer moeten betalen om zo alsnog de kaart in handen te krijgen van een "zo gezegde" andere -duurdere- leverancier.
Nogmaals :
Niet mijn probleem waar ze hun kaart halen en welke prijs ze aan hun leverancier moeten betalen. Ik heb ze besteld aan 234 euro en dan moet ik ze volgens mij ook aan die prijs krijgen ....... :doh:
Ben ik nu totaal verkeerd, of is 4Launch de "schuldige" ??
Aangezien ik geen Club3D wil (heb daar al problemen mee gehad), heb ik hen gezegd dat ik dan maar voor de 40 euro duurdere Asus wil gaan aangezien deze in de winkel op stock is en meteen leverbaar zou zijn.
Ik wil niet nog 5 dagen wachten op mijn spullen die reeds vorige week betaald zijn. Ook heb ik hen gevraagd om een tegemoetkoming te doen in de prijs van de Asus, wat ik ten sterkste betwijfel of ze dat gaan doen aangezien ze me die Sapphire ook 15euro duurder willen aansmeren.

, ook al is die iets duurder.


