Archief - 4launch "akkefietje"

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Matthew

Legacy Member
Mijn ervaring met 4launch: brul van de toren en ge krijgt uw gelijk. Het is eigen grof gezegd, maar dat werkte wel. Ik heb op 30 december een SSD besteld en die zou ik op 2 januari toegeleverd krijgen, maar het werd uiteindelijk 6 januari. De een stak het op PostNL (afspraak niet nagekomen om op te halen), de ander zei dat het een fout was in het systeem (er werden geen pakketjes opgehaald op de 31ste), nog een ander wees op hun leveringsvoorwaarden (max 30 dagen), en uiteindelijk mocht ik niet verwachten dat ik het de 2de al ging ontvangen.

Ik eiste mijn verzendkosten terug, na vijftien mails die teruggekregen. En klagen dat ge naar de Nederlandse Ombudsdienst gaat mailen. :-)

mdgf

Legacy Member
Ik heb het bij mijn pc ook alleen gedaan ze, maar de volgende keer vraag ik toch iemand om me te helpen. Had er wel nooit aan gedacht van een doos eronder te steken, da maakt et wel 10x simpelder :doh:.

Irritanter was toen ik achteraf naar men hand keek en zag dat ik in mijn enthousiasme verschillende keren in mijn vingers had gesneden, achteraf nog 10 minuten bezig geweest met bloedvlekken van mijn koeler, mobo en case te verwijderen :p.

Blue-Bora

Legacy Member
@Matt : Ik ben eens benieuwd of ze op mijn "boze" mail gaan reageren die ik enkele uren geleden heb gestuurd se......

En yep ik had men 3de hand bij. Win7 is momenteel aant installeren.
Morgen de rest van de brol doen want heb de nacht gehad en tword tijd da ik nu kan gaan slapen :)

Vrijdag 13/01 een mail gestuurd, en tot op dit moment nog geen respons gekregen.

Brick Top

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Vrijdag 13/01 een mail gestuurd, en tot op dit moment nog geen respons gekregen.

Zou wel vrij triest zijn moesten ze botweg niet meer reageren nu.

Blue-Bora

Legacy Member
idd !

Ik wacht nog 2 dagen en als ze dan niet geantwoord hebben ga ik een uitgebreid topic maken op tweakers.

Blue-Bora

Legacy Member
h0us3cat zei:
Bellen is zoveel werk hé?

Ik heb tijdens heel dat "gebeuren" 4x naar hen gebeld, en telkens kreeg ik hetzelfde antwoord.

Dit was hun antwoord : Oh dat is raar dat de videokaart nog niet binnen is. Normaal had die al binnen moeten zijn. Ik zal eens een mail naar de verkoopsafdeling sturen en dan laat ik u iets weten via e-mail.

En dan nog..... hun nummer is een 0900 nummer van 1€/min als ik me niet vergis.

Ik ga daar geen 10 minuten aan de lijn hangen en hun zakken nog een keertje vullen door een betaalnummer te bellen.

Het zou potverdorie een 0800 nummer moeten zijn .... klant is toch koning?

h0us3cat

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Ik heb tijdens heel dat "gebeuren" 4x naar hen gebeld, en telkens kreeg ik hetzelfde antwoord.

Dit was hun antwoord : Oh dat is raar dat de videokaart nog niet binnen is. Normaal had die al binnen moeten zijn. Ik zal eens een mail naar de verkoopsafdeling sturen en dan laat ik u iets weten via e-mail.

En dan nog..... hun nummer is een 0900 nummer van 1€/min als ik me niet vergis.

Ik ga daar geen 10 minuten aan de lijn hangen en hun zakken nog een keertje vullen door een betaalnummer te bellen.

Het zou potverdorie een 0800 nummer moeten zijn .... klant is toch koning?

Service lijn 25 cpm
Een kaart van €230+ kan je wel betalen maar een paar telefoontjes niet?

Blue-Bora

Legacy Member
Het gaat daar niet om.€

Het gaat om het principe.....

Waarschijnlijk dat je ernaar belt en dat ze weer hetzelfde gaan zeggen en u van het kastje naar de muur sturen.
En achteraf heb je geen bewijs...

Met e-mail heb je bewijs....

h0us3cat

Legacy Member
Blue-Bora zei:
Het gaat daar niet om.€

Het gaat om het principe.....

Waarschijnlijk dat je ernaar belt en dat ze weer hetzelfde gaan zeggen en u van het kastje naar de muur sturen.
En achteraf heb je geen bewijs...

Met e-mail heb je bewijs....

Als je belt heb je ook een bewijs hoor.

phate_13

Legacy Member
Dan moet je mij eens uitleggen welk bewijs je dan hebt? Wat moet je doorsturen naar een ombuds bijvoorbeeld als je enkel gebeld hebt? Dat is puur woord tegen woord dan...

etii0

Legacy Member
mdgf zei:
Ik heb het bij mijn pc ook alleen gedaan ze, maar de volgende keer vraag ik toch iemand om me te helpen. Had er wel nooit aan gedacht van een doos eronder te steken, da maakt et wel 10x simpelder :doh:.

Irritanter was toen ik achteraf naar men hand keek en zag dat ik in mijn enthousiasme verschillende keren in mijn vingers had gesneden, achteraf nog 10 minuten bezig geweest met bloedvlekken van mijn koeler, mobo en case te verwijderen :p.

Zo herkenbaar...:doh:

h0us3cat

Legacy Member
phate_13 zei:
Dan moet je mij eens uitleggen welk bewijs je dan hebt? Wat moet je doorsturen naar een ombuds bijvoorbeeld als je enkel gebeld hebt? Dat is puur woord tegen woord dan...

uw telefoon log, hun telefoon log?

phate_13

Legacy Member
En wat bewijs je met het feit dat er "gebeld is"?

Wat er gezegd wordt is dan nergens vastgelegd, dat is juist wat telt.

Als ik tegen jouw zeg, via de telefoon, ik geef je een vergoeding van 1000€, en doe dit achteraf niet en ontken dit ook nog eens, wat dan?

Brick Top

Legacy Member
h0us3cat zei:
Bellen is zoveel werk hé?

In sommige situaties verkies ik ook e-mail als medium. Deze situatie bijvoorbeeld. :p

Je kan veel gemakkelijker feiten/tijdstippen op een rijtje zetten, argumenten opsommen,... Als je dat allemaal aan de telefoon moet doen wordt dat een warboel. De persoon aan de telefoon gaat aan het einde van je relaas niet meer weten wat je in het begin hebt gezegd hoor. En als er moet rondgebeld worden door de persoon in kwestie ben je meteen weer vertrokken voor een helse rit gevuld met wachtdeuntjes. Dat probleem heb je met mail ook al niet.

Bovendien heb je achteraf ook iets in handen dat eventueel als 'bewijs' kan dienen. Zou niet de eerste keer zijn dat men plots geheel andere dingen gaat beweren dan wat men aan de telefoon heeft gezegd. Been there, done that.

Blue-Bora

Legacy Member
Nope nog steeds niets ......

Kheb vandaag om 12.30h een mail gestuurd met de vraag of ik nog antwoord ga krijgen op mijn mail van vrijdag.

*edit*

Ik heb blijkbaar geen geluk als het op online artikelen bestellen aankomt.

Aangezien 4Launch de Razer Nostromo maar ten snelste binnen 3 tot 4 weken kon leveren heb ik die toen ge-annuleerd bij hen en hem besteld bij Pixmania op donderdag 12/01.

Ik heb gekozen voor Expressverzending wat volgens hun website neerkomt op :

Bpost levert uw bestelling in 24 tot 48 uur van maandag t/m vrijdag tussen 8.00 en 15.00 voor elke bestelling die voor 13 uur gedaan wordt en door onze klantenservice gevalideerd is.

Vandaag een mail gestuurd omdat mijn pakje nog steeds niet is aangekomen, en nu blijkt dat mijn bestelling nog niet eens verzonden is .... :s

Volgens hun website was het ook op voorraad

Maar soit, i'll keep you posted about the 4Launch thingy

*edit2*

Bericht van 4Launch :

Beste,

Ik heb uw onderstaande klacht doorgespeeld naar onze afdeling Customer Support.
Zij zullen uw case opnieuw bekijken.

Wij hopen hier zo spoedig mogelijk op terug te komen.

Mocht u nog verdere vragen of opmerkingen hebben, dan verneem ik deze graag van u.

Met vriendelijke groet,
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan