Matthew
Legacy Member
Mijn ervaring met 4launch: brul van de toren en ge krijgt uw gelijk. Het is eigen grof gezegd, maar dat werkte wel. Ik heb op 30 december een SSD besteld en die zou ik op 2 januari toegeleverd krijgen, maar het werd uiteindelijk 6 januari. De een stak het op PostNL (afspraak niet nagekomen om op te halen), de ander zei dat het een fout was in het systeem (er werden geen pakketjes opgehaald op de 31ste), nog een ander wees op hun leveringsvoorwaarden (max 30 dagen), en uiteindelijk mocht ik niet verwachten dat ik het de 2de al ging ontvangen.
Ik eiste mijn verzendkosten terug, na vijftien mails die teruggekregen. En klagen dat ge naar de Nederlandse Ombudsdienst gaat mailen.
Ik eiste mijn verzendkosten terug, na vijftien mails die teruggekregen. En klagen dat ge naar de Nederlandse Ombudsdienst gaat mailen.

?