Archief - far cry : dieren in nesten

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

monsters in far cry?


  • Totaal aantal stemmers
    192
  • Opiniepeiling gesloten.

boogje

Legacy Member
het is zowat een gewoonte geworden bij ELKE nieuwspost over far cry ( instincts) voorbeeldjes van de laatste far cry nieuwspost :



Fredje:
far cry is tof .. maar kvind stom wrom ze der die trigeons fzo hebbe ingestoke kvond da net zo tof gewoon puur menselijk knalvoer
janlaureys9

De eerste 3 levels op Pc zijn tof. Tot Die monsters derin komen, vanaf dan begint het zwaar the s*cken
Mr.Anderson

EHM...

Eerste farcry was zalig, tot ge monsters zag :|

Die marines afknalle vondek GEWELDIG, maar tot er monsters inkwamen heb ik het afgezet... man zo'n geweldig game int midde opfucke :|


en, wat is het nu? zijn die monsters dan écht ***** in far cry (instincts)?

Grutman

Legacy Member
ik had er persoonlijk niks op tegen.

de AI van de marines was/is middelmatig en zo brengen die monsters wa meer afwisseling: geeft toffe effecten tegen den avond of 's nachts :p.

monsters zijn ook sneller en minder (niet) georganiseerd dan "slome" huurlingen.
er waren wel wat levels waarin er mss wat teveel zaten, maar veel last heb ik daar niet van ondervonden. (als ge met uwen auto bij de vulkaan/lavastromen komt bijvoorbeeld opt einde) (alhoewel ik daarna die gang vol soldaten ook maar zwakjes vond (=ingaan van die berg naart midden van die vulkaan))

ik heb alleen de pc-versie gespeeld en ik vond het echt fantastisch.

Timmie

Legacy Member
Heb Far Cry niet gespeeld, maar ik heb geen enkele game waar ik tegen monsters/... moet spelen.
Ik hou het liever wat realistischer :)

EternalSilence

Legacy Member
Of ik nu op een beest of op een marine knal..wat maakt het uit?
wa maakt da uit :p

hoewel het me meer 'deugd' doet als ik een mens neerleg (wel een virtueel ;))

m@rle

Legacy Member
ik vond het ni erg dat er beestjes in kwamen, maar der waren der veel teveel in.

ik had liever dan marinier, als je zo'n kamp inviel, moest je soms no nadenken.
kom je die monsters tegen was het gewoon knallen.

ik heb het 2de gepakt, liever geen beestjes dan zoveel.

ik heb het spel ni uitgespeeld, want in sommige levels hadde niks anders dan superveel beeste

showb1z

Legacy Member
Die gemuteerde beesten/mensen zijn deel vh 'verhaal' dusja. Logisch da ge er moet tegen vechten.
Zonder die dingen zou Jack geen reden hebben om een wandelingske langs die eilanden te maken he. En het zou wss ook wel rap eentonig geworden zijn om alleen tegen die marines te vechten.

The Mussels

Legacy Member
showb1z zei:
Die gemuteerde beesten/mensen zijn deel vh 'verhaal' dusja. Logisch da ge er moet tegen vechten.
Zonder die dingen zou Jack geen reden hebben om een wandelingske langs die eilanden te maken he. En het zou wss ook wel rap eentonig geworden zijn om alleen tegen die marines te vechten.

jaa, maar de laatste missie vind ik zo overdreven he, het begint met een bijnaverdrinking, dan komt hij te weten dat het onbewoonde eiland niet zo onbewoond is, hij probeert die vrouw te bevrijden en ondertussen is meneer professor zo stom om zijn beesten vrij te laten en dan komt de pijn. Ook grafisch gaat de kwaliteit naarmate het einde achteruit: die krater met die big uber monsters is zo lelijk he, terwijl de tutorial zo mooi is afgewerkt met reflecties, lijken, mos, balken en vanalles

showb1z

Legacy Member
The Mussels zei:
jaa, maar de laatste missie vind ik zo overdreven he, het begint met een bijnaverdrinking, dan komt hij te weten dat het onbewoonde eiland niet zo onbewoond is, hij probeert die vrouw te bevrijden en ondertussen is meneer professor zo stom om zijn beesten vrij te laten en dan komt de pijn. Ook grafisch gaat de kwaliteit naarmate het einde achteruit: die krater met die big uber monsters is zo lelijk he, terwijl de tutorial zo mooi is afgewerkt met reflecties, lijken, mos, balken en vanalles

Tis eigenlijk door Jack die keet aant schoppen is da al die beesten vrijkomen:)
Wel waar dat die krater wa tegenvalt in vgl met de jungle en het water. Ge zijt ook al veel meer gewend aan die gfx op het einde.
Zonder die monster zou de enige manier om het wa uitdagend te maken geweest zijn om er belachelijk veel marines in te steken (à la cod2) en dat kan toch ook ni de bedoeling zijn.

benny zei:
bedoeldt ge dit level: http://users.telenet.be/demonhunter327/FarCry0016.jpg

zoja dat ziet er nie slecht uit zenne :) die screenshot is met alles op het hoogste gemaakt:)

Nee, volledig op het einde, als ge bijna bij die verrader zijt.

m@rle

Legacy Member
showb1z zei:
Die gemuteerde beesten/mensen zijn deel vh 'verhaal' dusja. Logisch da ge er moet tegen vechten.
Zonder die dingen zou Jack geen reden hebben om een wandelingske langs die eilanden te maken he. En het zou wss ook wel rap eentonig geworden zijn om alleen tegen die marines te vechten.
jama, ze hebben het verhaal toch zo gemaakt, voor hun beesten in te krijgen.

en ze kunne zelf kiezen hoeveel beesten, en ik vind persoonlijk da ze hebben overdreven

ByTEsPaWn

Legacy Member
Persoonlijk schoot ik ook liever soldaten af, de monsters lijken een beetje op een gemakkelijksoplossing, ongelofelijk sterke vijanden met een lage AI, zoals je ze vroeger veel tegenkwam in games. Toch vind ik het normaal dat ze erin zitten, het originele concept van Far Cry, toen nog X-Isle, bevatte dino's. (Nu wordt X-Isle gereleased als een mod)

KIA_Killer

Legacy Member
dat maakte het spel net spannend.. die momente dat je zonder wapes door de ruige jungle moet waar het volloopt van die beesten.. ik deed bijna in men broek.. heb het spel toch uitgespeeld :p 'k snap niet wat er zo slecht aan is :)

Nooby007

Legacy Member
geef mij toch maar liever menselijke doelwitten :p van monsters krijg ik veel te veel schrik :shutup: en zeker als het dan nog is te donker is :cry:

ben gwn gestopt met Doom 3 om dat ik te veel schrik heb, ga het binnen een paar maanden nog eens proberen :p

ebuzola

Legacy Member
mja het ziet er wat menselijk uit.Precies mijnen hond die overreden is en dan in de microgolf is beland.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan