falcon1
Legacy Member
Dag allemaal,
Ik zal men verhaal kort houden. Ik zit nu in men laatste jaar middelbaar handel, ik zou graag volgend jaar naar de unief gaan ? Nu is mijn vraag is dit mogelijk ? En zo ja ik weet niet echt welke richting ik zou kunnen doen met voorkennis bedrijfseconomie (nu heb ik 12 uur per week economie). Ik doe echt geen klop en ben er toch wel altijd door. Behalve voor wiskunde daar moet ik toch wel echt voor leren. Dus als ik naar de unief zou gaan zeker geen wiskunde.
Heeft iemand een aanbeveling voor wat ik mogelijks zou kunnen doen?
Ik zal men verhaal kort houden. Ik zit nu in men laatste jaar middelbaar handel, ik zou graag volgend jaar naar de unief gaan ? Nu is mijn vraag is dit mogelijk ? En zo ja ik weet niet echt welke richting ik zou kunnen doen met voorkennis bedrijfseconomie (nu heb ik 12 uur per week economie). Ik doe echt geen klop en ben er toch wel altijd door. Behalve voor wiskunde daar moet ik toch wel echt voor leren. Dus als ik naar de unief zou gaan zeker geen wiskunde.
Heeft iemand een aanbeveling voor wat ik mogelijks zou kunnen doen?




)