Archief - Telenet-installateur

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hucks

Legacy Member
w3bb3r zei:
e beetje gelijk bij belgacom hier dus ;p

haha :p vandaag een "redelijk normaale" dag gehad, 2 instals in wijke waar ik s'avonds ni alleen wil lope =/ vo de rest 1 gwn pooltaakske en gwne instals :p

w3bb3r

Legacy Member
vandaag rond de 35meter kabel mogen leggen :(

en nog miserie gehad in een cafe waar den elektricien morgenochtend langs gaat voor een utp buitenkabel te leggen over de gevel. waar ik dan ook om 8u morgenochtend moet zijn om die install uit te voeren, terwijl ik eigelijk maar om 10u30 moet beginnen omdat ik late shift heb pff..

hucks

Legacy Member
w3bb3r zei:
vandaag rond de 35meter kabel mogen leggen :(

en nog miserie gehad in een cafe waar den elektricien morgenochtend langs gaat voor een utp buitenkabel te leggen over de gevel. waar ik dan ook om 8u morgenochtend moet zijn om die install uit te voeren, terwijl ik eigelijk maar om 10u30 moet beginnen omdat ik late shift heb pff..

haha :p morge hopek op normaal dagske, vrijdag moete we eerst gan laje en dan gank ineens den bureau binne en is hore vo die woensdag en vrijdag over een maand

w3bb3r

Legacy Member
Ampie zei:
En waarom zou je om 8u beginnen als je da late schift hebt? Als ik om 11u moet starten dan start ik ook om 11u..

als ik heb beloofd aan de klant om om 8u te gaan dan sta ik daar ;).
+ het feit dat dit eigelijk een installatie was voor de dag ervoor, moet je ook uw werk zelf kunnen regelen met de afspraken die erna volgen de dag zelf :)

kwestie van iets zelfstandig werken ..

wil ook niet om 21u thuis komen ;)

Lord Kveldulv

Legacy Member
Een praktisch vraagje. Ze zijn momenteel aan ons dak bezig en die mannen zijn er in geslaagd om de tv kabel die van op de paal op straat komt over te trekken. Hoe of wa, beats me. De kabel was al redelijk rot en we gebruiken hem eigenlijk niet (hebben satelliet).
Maar stel dat we binnen pakweg een jaar toch internet via kabel willen en die kabel moet opnieuw gelegd worden, welke kosten zijn daar aan verbonden?
Het is overigens in Wallonië, dus geen Telenet maar Voo. Maar hoeveel kost zoiets bij Telenet? Om toch een idee te hebben.

Lord Kveldulv

Legacy Member
Tnx. Hij was in ieder geval al afgekoppeld. Wij hebben hier nooit kabel gebruikt.
En als ik nu de kabel bezie die in de lucht hing... hmmm de buitenste schil is over heel stukken gewoon afgepelt. Moest het ooit nodig zijn had er toch ne nieuwe moeten komen.

Lord Kveldulv

Legacy Member
Grijze idd. Kweet nie hoe de vorige bewoners hier deftig tv hebben kunnen kijken. Maar ja, de afvoer van de wc liep bergop wat nog minder te begrijpen was :p

w3bb3r

Legacy Member
Ampie zei:
Nuja, als ik ergens om 19u30 toekom en ik heb werk tot 21u30 dan werk ik tot 21u30 hé.. Wij mogen zomaar niet zeggen vanja, we zullen morgen eens terug komen.. Tenzij we einde tijdslot zijn..

wij ook..

vandaag 10u30 begonnen.. en 21u30 thuis.
ben nog nie lang thuis dus ;p

hucks

Legacy Member
maandag naar hoboken se de opleiding volgen. wie moet er alemaal naar daar?

hucks

Legacy Member
werke de vroegere mensen uit het topic nog steeds bij een of andere subco?

hucks

Legacy Member
weet iemand eigelijk hoeveel een repair tech verdiend? is het echt 500 euro meer dan een installer?

janseb

Legacy Member
Hucks je moet dan ook wel rekening houden met dat je soms ook in het weekend standby moet zijn.

hucks

Legacy Member
Ampie zei:
Je moet 1x in de maand de zaterdag stand by staan dacht ik. Maar deze dag recupereer je in de week. Die 500€ zal wel dikken bullshit zijn.

waarschijnlijk is het idd bs =D
wat wel precies iets intresant is is zelfstandige is da iets?

sc00pje

Legacy Member
Ben benieuwd hoe de planning er gaat uitzien maandag , nu er 3 subco's verdwijnen... :)

hucks

Legacy Member
sc00pje zei:
Ben benieuwd hoe de planning er gaat uitzien maandag , nu er 3 subco's verdwijnen... :)
shht maandag is mijn eerste dag alleen de baan op =/ :p


iemand ervaring met zelfstandig tech te zijn?

sc00pje

Legacy Member
Ampie zei:
sc00pje welke subco's verdwijnen er dan?

Heb vandaag gehoord dat ze deze geleidelijk aan laten afbouwen de komende weken. Ik ga hier geen namen noemen , want wie weet weten deze mensen dat ni eens ...
Bij welke subco zitte gij ?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan