Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nas zei:Ge doet BSO, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om te slagen

Nas zei:Ge doet BSO, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om te slagen

ge moet wat creatiever zijn maat.The Dictator zei:Ja maar deze informatie is niet van mij, wel van een vriend (punten)
Lord_Palethorn zei:Hangt er ook vanaf op welke vakken hij gebuisd is, hoeveel buizen hij heeft etc. Er hangt ook veel af van de klassenraad en de standpunten van de leerkrachten.
Aan een gemiddelde op een rapport kunt ge echt niet afleiden of hij geslaagd is of niet.
Maar bij meer dan 3 buizen moogt ge er toch vanuit gaan dat hij een jaartje kan overdoen.
Minstens 50% op alle onderdelen hebben is het minimum om geslaagd te zijn. Van zodra er onvoldoendes zijn wordt dat gedelibereerd en zal het van de leerkrachten en de vakken waarvoor hij gebuisd is afhangen.The Dictator zei:BSO 2de en 3de graad
40% praktijkvakken (permanente evaluatie) / 20% theorievakken (dagelijks werk) /
40% examen (ex I: 15% / ex II: 25%)
Kan iemand me wat meer uitleg geven, over wat het minimum zou zijn om geslaagd te zijn ?
gemiddelde rapport 55%![]()
.Lord_Palethorn zei:En hoeveel is een aantal? ,
The Dictator zei:1 een keer een 6.5 en 3.5 en 6( Mech, Elek, stage)
2 dan een 4 en 2.5 en 5.5
3 dan een5.5 en 3.5 en 6
4 uiteindelijk 5 en 4 en 6
Elektriciteit is wel zwaar gebuist op het ganse lijn
Mechanica daarnintegen niet
bovendien zit hij in Mechanisch onderhoud


SH343 zei:Je bent wel erg up-to-date van die punten van je vriend hoor. Waarom komt hij dat zelf niet vragen?
![]()
Nas zei:Ge doet BSO, zo moeilijk zou het toch niet moeten zijn om te slagen
Utred zei:Sowieso er niet door.
)