Infineon
Legacy Member
Utred zei:
tijdens de examens kan'k daar zelfs luidop mee lachen








tis wel goedje
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Utred zei:








josilirios zei:'t Schijnt instapmodel 2100 dollar?
Als ze daarmee de 13 inch bedoelen dan pas ik toch wel
josilirios zei:wordt gecompenseerd door hoge doorverkoopwaarde. Is een beetje zoals rijden met een Mercedes naar m'n mening, je betaalt meer maar je krijgt ook meer als je hem wegdoet![]()
. Maar ik ben mss een te grote fan van rijden om dat objectief te kunnen beoordelen
.
). Twee "grote" vragen die even goed begrippen hadden kunnen zijn... In niets vergelijkbaar met zijn vorige examens (dat waren altijd vragen die over het ganse boek gingen, zo van "leg uit hoe je van hoofdstuk 1 tot hoofdstuk 25 komt"). Nu gewoon twee begrippen uitleggen. En dan een derde vraag die 10 'echte' begrippen zijn.
Korte toelichting bij 't examen en een "excuseer, ik zal het nooit meer doen" (dit is z'n laatste jaar, volgend jaar is hij met pensioen). En nog eens gewoon gezegd dat de eerste vragen echt heel kort beantwoordbaar zijn, we moesten geen voorbeelden geven, gewoon de theorie, "dus dat is een paar lijntjes, je gaat je pen niet leegschrijven hier."
Verder ook geen aftekenlijst, "want bij een vak dat gaat over altruïsme, vertrouwen en reputatie zou het raar zijn om met een aftekenlijst te komen hé." Ik zou zeggen dat er zeker niemand gaat buizen voor ons examen, maar een vriendin van me heeft moeilijk examenrooster en doet dit vak in tweede zit omdat ze morgen nog een lastiger vak heeft uit het eerste jaar. Dus sowieso al één herexamen, arme prof.Het verschil in prijs is ook 10 keer zo klein heTsubasa zei:What Utred said. Mijn vriendin is daar ook zo zot van. Ik snap dat echt niet. Mijn Dell kost hier verdomme 600 euro. (Thank you UGent)
Als je met een Audi of Mercedes rijdt terwijl je een Fordje gewoon bent, is dat een groot verschil. Als ik op de mac zit van mijn vriendin, voel ik niet hetzelfde verschil. Maar ik ben mss een te grote fan van rijden om dat objectief te kunnen beoordelen
.

TL;DRglashelder zei:Vreemdste examen ooit, vanmiddag. Toen er na 20 minuten nog niemand te bekennen was (geen prof, geen assistenten, geen toezichtshouders) is er een groepje naar de FSA gegaan. Daar hebben ze de prof opgebeld, bleek dat hij het examen vergeten was :') Hij zat in de Ledeganck mondelinge examens af te nemen.
Hij heeft dan de examenvragen aan de telefoon gedicteerd (de echte of op dat moment verzonnen, dunno) en hij ging onmiddellijk afkomen maar zo konden we al beginnen. Na nog eens 10 minuten komt er een medewerker van de FSA af met de afgeprinte blaadjes (spelfouten en zo, aangezien die mensen ook niet weten hoe je die begrippen schrijft). Twee "grote" vragen die even goed begrippen hadden kunnen zijn... In niets vergelijkbaar met zijn vorige examens (dat waren altijd vragen die over het ganse boek gingen, zo van "leg uit hoe je van hoofdstuk 1 tot hoofdstuk 25 komt"). Nu gewoon twee begrippen uitleggen. En dan een derde vraag die 10 'echte' begrippen zijn.
Prof komt na 10 minuutjes binnen, heeft hij gewoon de studente die op dat moment mondeling aan 't doen was meegepakt naar ons examen :') Dus door Gent met die studente in zijn autoKorte toelichting bij 't examen en een "excuseer, ik zal het nooit meer doen" (dit is z'n laatste jaar, volgend jaar is hij met pensioen). En nog eens gewoon gezegd dat de eerste vragen echt heel kort beantwoordbaar zijn, we moesten geen voorbeelden geven, gewoon de theorie, "dus dat is een paar lijntjes, je gaat je pen niet leegschrijven hier."
Tijdens 't examen is hij gewoon achteraan gaan zitten met die studente om haar nog haar examen te laten doenVerder ook geen aftekenlijst, "want bij een vak dat gaat over altruïsme, vertrouwen en reputatie zou het raar zijn om met een aftekenlijst te komen hé." Ik zou zeggen dat er zeker niemand gaat buizen voor ons examen, maar een vriendin van me heeft moeilijk examenrooster en doet dit vak in tweede zit omdat ze morgen nog een lastiger vak heeft uit het eerste jaar. Dus sowieso al één herexamen, arme prof.
Volgende examen is donderdag, maar dat is het bekende vak waarbij de prof elk jaar dezelfde vragen stelt aan richtingen die op een ander dag examen hebben... En waarbij je gewoon alles mag meepakken (boek, samenvatting, oude opgeloste examenvragen, opgeloste examenvragen van dit jaar die je wel van de één of ander gekregen hebt). Dus ja. Morgen eens die vragen oplossen en euh. That's it? (Nog een examen daarna hoor, dat zal minder zijn.)
josilirios zei:Het verschil in prijs is ook 10 keer zo klein he
Nee maar ik vind het ook wel duur maar als je het beter en aangenamer werken vindt en je kan het financieel trekken, waarom dan niet... 't is niet dat ik elk jaar zo een aankoop doe.
en glas, da's weer gevaarlijk lang...
. Dat is mijn Dell tegenover mijn vriendin haar mac en onze Ford Fusion tegenover Audi A4. Ongeveer he.'t Is de JohanDrew zei:@glas: Klinkt als de Rudy![]()
Bio-antropologie. We dachten dat we al in 't nieuws gingen komen zoals die van Farmacie vorig keer, maar helaas 
josilirios zei:en glas, da's weer gevaarlijk lang...
Matt. zei:^glashelder tl;dr
Maar 't is echt geen zever deze keerNas zei:TL;DR
't Is grappig!Matt. zei:Nja ik ben ook Mac fan, maar no way dat ik ooit 2000 euro betaal voor een laptop ze. (Of het moet zijn dat ik er dik in zit binnen x jaar!)

Hihihihiglashelder zei:Maar 't is echt geen zever deze keer't Is grappig!

glashelder zei:'t Is de JohanBio-antropologie. We dachten dat we al in 't nieuws gingen komen zoals die van Farmacie vorig keer, maar helaas
Maar 't is echt geen zever deze keer't Is grappig!

glashelder zei:'t Is de JohanBio-antropologie. We dachten dat we al in 't nieuws gingen komen zoals die van Farmacie vorig keer, maar helaas
![]()
e.House zei:Zo'n lange tekst en dan vergeet je hem nog te stofferen met voorbeelden van de begrippen die hij vroeg?![]()