Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Wie?


  • Totaal aantal stemmers
    217
  • Opiniepeiling gesloten.

TimeFtw

Legacy Member
Als het bij de burgies te moeilijk wordt, vragen ze gewoon massaal om het vak te laten evalueren! Bleiters :p

xversex

Legacy Member
Misericordiam zei:
Ingested :love: heerser band. Ik wil dit jaar al een nieuwe van hen.

btw: nieuwe van dyscarnate Dyscarnate The Promethean Official Video - YouTube
en: thy art is murder Thy Art Is Murder-Soldiers of Immortality - YouTube

Nieuwe beneath the massacre: Beneath The Massacre - "Left Hand" (official stream / lyric video) - YouTube

En natuurlijk de nieuwe van de West-Vloamsche grinders:ABORTED -

Oblivion: zanger is prof :D (vind'k gewoon retecool) Bienvenue sur Facebook. Connectez-vous, inscrivez-vous ou découvrez*!

Aborted heerst idd :)
Beneath the Massacre vindk maar niets, kheb het nie zo voor technical death metal :p Van TDM vindk eigenlijk enkel Dying Fetus en Necrophagist goed.

thy art is murder klinkt ook nog nice :)

Skinless is ook nog een zot DM bandje:
Skinless | The Optimist - YouTube

Lorvet

Legacy Member
Subai zei:
Vanavond es goed ontspannen op de vriendin ;)

Het wordt nog een heftig examenweek, maar zoveel te beter want anders ben ik toch maar onproductief en inefficiënt.

fixed

tommie314 zei:
Ik denk wel echt dat bio-ir's de zotste mannen van den unief zijn..
²

Plantkunde, dierkunde, ethiek,... :puke: Het ergste blokvak dat ik voorlopig gehad heb was biosystemen. En dat was om te lachen :p

MvM ging goed, niet spectaculair goed, maar genoeg om er door te raken :) 4.5/5 op de theorie normaal en ik zal wel voldoende punten verdienen met de oefeningen. Kan zijn dat ik alles juist heb erop, maar mijzelf kennende zal 1 rekenfoutje alles wel verneuken. En vraagt er mij een na het examen hoe je een statisch moment moet berekenen van de dwarsdoorsnede. Toevallig genoeg hebben we dat in quasi alle oefeningen moeten doen en nog steeds kan ie dat niet :wtf:

Exorikos

Legacy Member
De rest van mijn jaar weet al welke thesis ze mogen doen en of ze op Erasmus mogen. :)

Estrebian

Legacy Member
Exorikos zei:
De rest van mijn jaar weet al welke thesis ze mogen doen en of ze op Erasmus mogen. :)

Ik weet enkel dat mijn thesis over iets van corporate finance gaat :unsure: Eind mei is de deadline, dat wordt nog spannend :cool:

LaBuenaVida

Legacy Member
Ben Biofysica beu, alles wat ik leer is terug foetsjie...
Kheb mijne hond aan het werk gezet: Foto'ke, maar zelfs em geraakt er ni aan uit..
Tjah, morgenvroeg opstaan en hopen dat het examen gaat lukken..

Exorikos

Legacy Member
NotoriousP zei:
Bij ons nog niemand. :)

De proffen weten wel al welke thesis ik ga doen, maar ze hebben het mij gewoon nog niet verteld. Hetzelfde geldt voor Erasmus. Zij weten dat ik mag gaan of niet. Waarschijnlijk niet dus, want anders had ik het wel al gehoord.

Tsubasa

Legacy Member
Voel mij slecht. Echt heel de dag zitten slacken. Niet in geloven = geen stress voor door te werken :s

tommie314 zei:
wie ook zo ne coolen ipad wil moet maar keer naar mijn handtekening kijken.

Waarom heb jij een Ipad gekregen? (curieus :p)

Darkseid

Legacy Member
Exorikos zei:
Ik had minder tijd moeten steken in leren en meer tijd in het examen voor te bereiden. Zijn vragen zijn blijkbaar heel stereotiep.

Kernenergie? Nja daar is de cursus nog wel belangrijk voor de bijvragen precies, de 2 hoofdvragen zijn inderdaad elk jaar zowat hetzelfde :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan