Archief - [deleted]

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Heb je de juiste studiekeuze gemaakt?


  • Totaal aantal stemmers
    219
  • Opiniepeiling gesloten.

Drew

Legacy Member
105 pg's atm, wel een compleet nutteloos vak vol zever. Fking sociologen (sorry glas :hug:)

Tsubasa

Legacy Member
bludgeoned zei:
Hoe bevalt TEW ondertussen?

Een aantal noodzakelijke evils waar ik wat minder in ben/minder interessant vind (wiskunde o.a.), maar de "pure" economie (is het nooit volledig uiteraard -> wiskunde) en toegepaste economie interesseren mij. Het is wel een lastig programma dit jaar, maar goed, eens zien hoe ver we geraken :). Wrs laat ik in januari wat dagen vallen van Financiële Analyse (en wordt dan wrs een buis) in functie van Accounting en Wiskunde. Maar dat zijn zorgen voor later. Beetje te weinig gedaan in't jaar (groepswerken en tammigheid), terwijl dat hier toch niet marcheert. Je moet oefeningen toch wat bijhouden, anders kost dat veel tijd.

Ondertussen wel al spijt gehad dat ik niet voor EW heb gekozen. Boeit mij wel meer, maar had wat vooroordelen over de richting (die een prof vorige week ontkracht heeft).

Wat doe jij nu eigenlijk?

Th1x4nG

Legacy Member
Eerste dag thuis dat ik zou moeten blokken en mijn pa is mij al aan 't kloten van 't kan ni meer. Echt zo nen duts.

Tjee

Legacy Member
Weet iemand toevallig een goede site om life size posters te kopen?
Tis al een paar keer in een studententhread gepost geweest, maar kweet niet meer in welke :p

glashelder

Legacy Member
Drew zei:
105 pg's atm, wel een compleet nutteloos vak vol zever. Fking sociologen (sorry glas :hug:)

Wisselen voor mijn kwantitatieve analyse? Zit daar volledig in vast, momenteel.

En Lievens dan maar de hele tijd "als jullie in de master voor kwantitatieve kiezen, en niet voor kwalitatieve, dan blahblah."

Ja, haha, tuurlijk.

Lorvet

Legacy Member
Wat voor vak is dat eig, als ik zie hoe vaak jij er over aan het kankeren bent moet dat redelijk verschrikkelijk zijn :p

Misericordiam

Legacy Member
glashelder zei:
Wisselen voor mijn kwantitatieve analyse? Zit daar volledig in vast, momenteel.

En Lievens dan maar de hele tijd "als jullie in de master voor kwantitatieve kiezen, en niet voor kwalitatieve, dan blahblah."

Ja, haha, tuurlijk.

Dan wat?

glashelder

Legacy Member
Gewoon, dan zien we een bepaald onderwerp nog uitgebreider, of gaan we ergens op in wat we met kwantitatieve links laten liggen.

Kwantitatieve analyse is dus het vervolgvak op statistiek.

Fliblit

Legacy Member
Presentatie gelukt, voorlezen gelukt, essay met redelijke punten teruggehad, artikel dat via ibl binnen was.. al bij al een geslaagde dag.

_ns_

Legacy Member
Tjee zei:
Weet iemand toevallig een goede site om life size posters te kopen?
Tis al een paar keer in een studententhread gepost geweest, maar kweet niet meer in welke :p

closeup.de

?


Morgen toch eens in gang proberen schieten :).

Misericordiam

Legacy Member
Hier tot aan de streep geraakt maar ook niet verder. Cursus bekeken en aangeduid. Nog efkes een tekst wat 'bekeken' voor mijn paper en gezien dat het goed was maar nog een andere tekst wat bekijken zit er niet meer in vandaag.

Zit hier al met twee pintjes en seffes wacht er een filmke op me.

WolCoM

Legacy Member
Bleh, raak niet meer mee met men schema. Nuja, Omer + snack + movietime.

Ironpole

Legacy Member
Was deze week in de living gaan zitten omdat het daar warmer was maar ik kan mij toch beter concentreren op mijn kamer precies. Weinig afleiding, niks te zien hier, buiten... laptop.

Damn :p

Tjee

Legacy Member
_ns_ zei:
closeup.de

?


Morgen toch eens in gang proberen schieten :).

Merci! Ze hebben juist 1ne poster niet dat ik graag nog ergens zou vinden, weet ge nog sites? :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan