orez
Legacy Member
Mededeling:
Er waren blijkbaar nog redelijk wat mensen geïntresseerd in het maken van een browsergame. Waaronder ikzelf... enkel, hier alleen aan werken is veel te veel om toch een ietwat succesvol browsergame tot stond te brengen. Daarom dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om met de Webdesign & Development community samen een Project te starten, namelijk het creëren van onze eigenste browsergame!
Indien interesse mag je mij altijd PM'en, toevoegen op MSN, of mailen!
Je kan ons ondertussen ook al vinden op IRC, namelijk #webdesign.project op quakenet. Daar kun je ook altijd om meer info vragen.
Deze topic zal naargelang er meer gekend wordt ivm het project (crew, concept, vorderingen, testen, beta, ...) aangepast worden.
Ik hoop dat jullie dit een leuk initiatief vinden, en we hopen natuurlijk op jullie steun om dit project tot een goed einde te brengen.
mvg
orez
Er waren blijkbaar nog redelijk wat mensen geïntresseerd in het maken van een browsergame. Waaronder ikzelf... enkel, hier alleen aan werken is veel te veel om toch een ietwat succesvol browsergame tot stond te brengen. Daarom dacht ik dat het misschien leuk zou zijn om met de Webdesign & Development community samen een Project te starten, namelijk het creëren van onze eigenste browsergame!
Indien interesse mag je mij altijd PM'en, toevoegen op MSN, of mailen!
Je kan ons ondertussen ook al vinden op IRC, namelijk #webdesign.project op quakenet. Daar kun je ook altijd om meer info vragen.
Deze topic zal naargelang er meer gekend wordt ivm het project (crew, concept, vorderingen, testen, beta, ...) aangepast worden.
Ik hoop dat jullie dit een leuk initiatief vinden, en we hopen natuurlijk op jullie steun om dit project tot een goed einde te brengen.
mvg
orez


