fcberke
Legacy Member
exo zei:5 aanvallende spelers? Die 2 flanken gaan nooit hun verdedigende taken ten volle opnemen en Biglia gaat verzuipen omdat die niet gaat weten waar eerst te moeten lopen. Infeite zou Suarez / Jova eruit moeten voor een CVM (Kouyaté) maar we weten allemaal dat het niet Suarez of Jova gaat zijn maar gewoon Suarez die op de bank gaat belanden.
en dan Vargas op de plaats van Suarez en een 4-4-2 zonder ruit ?
ad:




