Archief - Voetbaltransferthread 2011 - 2012: Binnenland

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

fcberke

Legacy Member
exo zei:
5 aanvallende spelers? Die 2 flanken gaan nooit hun verdedigende taken ten volle opnemen en Biglia gaat verzuipen omdat die niet gaat weten waar eerst te moeten lopen. Infeite zou Suarez / Jova eruit moeten voor een CVM (Kouyaté) maar we weten allemaal dat het niet Suarez of Jova gaat zijn maar gewoon Suarez die op de bank gaat belanden.

en dan Vargas op de plaats van Suarez en een 4-4-2 zonder ruit ?

NemesisBE

Legacy Member
176394_Club_Brugge_KV.jpg


zo Shadow, en niet anders! (anders heb je hetzelfde probleem als RSCA, met maar 1 stofzuiger)

Scr1fle

Legacy Member
Umh Nemesis , Adrie speelt nochtans zoals mijn opstelling hoor, dacht ik !

caoimhin

Legacy Member
exo zei:
5 aanvallende spelers? Die 2 flanken gaan nooit hun verdedigende taken ten volle opnemen en Biglia gaat verzuipen omdat die niet gaat weten waar eerst te moeten lopen. Infeite zou Suarez / Jova eruit moeten voor een CVM (Kouyaté) maar we weten allemaal dat het niet Suarez of Jova gaat zijn maar gewoon Suarez die op de bank gaat belanden.

Hallo, we zijn Anderlecht, niet STVV. Als er van de 11 spelers 5 spelers met aanvallende intenties zijn, dan is dat niets teveel. Je moet ze maar zo ver krijgen dat ze ook mee verdedigen. Maar als je zo speelt past de tegenstander zich toch aan. Als je als Anderlecht zijnde zo niet kan spelen tegen het gros van de Belgische ploegen, dan zijn we Anderlecht niet meer. Man, heimwee naar vroeger.

Cpt. Kablammo zei:
Ge hebt wel geen Zetterberg of Baseggio die ook nog wel hulpzaam zijn in de recuperatie. Met een werkpaard als Bart Goor naast hen. Maar Vargas, Suarez en Jova doen niks op verdedigend vlak, laat staan dat ze nut hebben bij balverlies. Enkel heel soms als ze een goesting hebben.

En er staat ook geen verdediging De Boeck - Staelens achter.

Baseggio was ook niet het recuperatiewonder hé, en Zetterberg eigenlijk ook niet. En die 0-6 op Standard was zonder Goor zelfs denk ik. Suarez en Jova moeten gewoon ook meeverdedigen, Jova deed dat bij Standard wel voldoende waarom zou hij dat bij RSCA niet doen. En je hebt nog altijd de backs die op de aanvallende flank mee moeten inschuiven, die staan daar anders toch zonder man.

exo

Legacy Member
NemesisBE zei:
176394_Club_Brugge_KV.jpg


zo Shadow, en niet anders! (anders heb je hetzelfde probleem als RSCA, met maar 1 stofzuiger)

RSCA gebruikt die opstelling (nog) niet, dus het is niet zeker of we wel een probleem hebben, Ariël tovert wel een tactisch meesterplannetje uit z'n hoed! :cool: :unsure:

fcberke zei:
en dan Vargas op de plaats van Suarez en een 4-4-2 zonder ruit ?

Goh ja, of een 4-3-3 waarin het middenveld speelt met de punt naar achteren.


Jova - Lukaku - Legear/Mollins
Vargas - Biglia
Kouyaté

Feit is dat als Mbokani erbij komt we teveel aanvallende spelers gaan hebben en er ongelukkige spelers gaan rondlopen en een ongelukkige Mbokani is niet goed voor de sfeer in de groep.
Ik zal wel zien wat het gaat worden, t'is niet aan mij om die opstelling te verzinnen, das 't werk van den Arieeeeeeeeeeeeeel! :)

Weebl

Legacy Member
Feit is ook dat Vargas, Biglia en Legear/Molins nooit op één plein zullen spelen.. :]

fcberke

Legacy Member
exo zei:
Goh ja, of een 4-3-3 waarin het middenveld speelt met de punt naar achteren.

en de voorste flanken wat naar achter schuiven en we hebben onze 4-5-1 :D

en je kan toch geen lukaku of mbokani op de flank zetten ?

Weebl

Legacy Member
exo zei:
Waarom niet?





Kwestie van den Ariël ook tevrenden te houden hé! :)


Ik veronderstel dat die "waarom niet?" naar mij gericht was?
Omdat er altijd wel één van die vier zal gekwetst zijn.. :unsure:

Svartálfar

Legacy Member
Alleen Vargas en Legear de andere 2 zijn toch eigenlijk totaal niet blessure gevoelig?

Weet niet meer wie het was maar degene die:

Mbokani-Lukaku
Jovanovic-Vargas-Suarez
Biglia

voorstelt :rofl:

Dat gaat toch nooit werken, 10 jaar geleden mss maar komaan wees eens realistisch. Jacobs zal zo trouwens nooit spelen, veel te gedurfd.

Mbokani - Lukaku
Jovanovic - Suarez/Legaer
Biglia - andere centrale middevelder

of

Lukaku
Jovanovic - Vargas - Legaer/Suarez
Biglia - andere centrale middevelder

zal al veel beter bollen.

exo

Legacy Member
Weebl zei:
Ik veronderstel dat die "waarom niet?" naar mij gericht was?
Omdat er altijd wel één van die vier zal gekwetst zijn.. :unsure:

Hehe, das ook weer waar, die kans is vrij groot. :)

Sportinggboy

Legacy Member
Als Mbokani komt hebben we veel spelers voor 2 a 3 posities :

Lukaku
Mbokani
De Sutter
Veselinovic
Bulykin

Jovanovic
Vargas
Iakovenko
Legear
Molins
Suarez
Matos Canesin
Reynaldo
Badibanga
Chatelle
Chavarria


Praet en Musonda die komen piepen ...

Degene in het rood zou ik proberen van de hand te doen

Weebl

Legacy Member
Reynaldo had ik toch in't roos gezet ze!

Wel zielig om zien dat Vaseline vorig jaar met zoveel furore werd gehaald, terwijl je er echt gene zak mee bent he.. Maar die zijn inderdaad top JPL onwaardig :).
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan