Button naar McLaren en Alonso naar Honda zou ik best wel nog willen zien gebeuren.
Kunnen we meteen es zien of de inbreng van Alonso en Brawn het team eindelijk wat hogerop kan brengen, want ook dit jaar waren ze toch maar weer op de sukkel. Zou mooi zijn mochten hij bij Honda hetzelfde kunnen doen als hij destijds bij Renault deed.
En Button is zo iemand die volgens mij wel mooie dingen kan laten zien, maar vrijwel nog nooit het materiaal heeft gehad om het effectief te doen. Hij zou alleszins een veel waardigere vervanger zijn van Alonso dan die prutser van een De la Rosa.
En mocht dit alles dan toch weer niet doorgaan dan zal er zo stilaan niks anders opzitten dan dat ik zelf de telefoon pak en naar Ron bel om me kandidaat te stellen om volgend jaar bij McLaren te gaan rijden. Dan zouden we nog eens wat zien. Lewis wie zei u?
