Archief - Th Oh Brugge

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Stancke

Legacy Member
Ieps,

Ik ga morgen dus met een maat naar The Oh (Brugge,Sint-Kruis) en ik vroeg mij paar dingen af.

Is er een VV?

Op de affiche staat er 'De Expo,Brugge' dusja,wij naar de Expo na school,dozen vol met flyers,posters enal,maar tickets? Niet dus

Hoeveel man kan er daar binnen?

Dusja,mijn maat komt pas rond 23u (ik ga al om 21u daar zijn) en stel dat je dus gewoon aan de deur moet binnengaan,zal dat dan nog kunnen? Er is een capaciteit van 2500 man maar heb al van sommigen gehoord dat er slechts 1700 worden toegelaten

Moet je ook een lidkaart kopen,wat is de bedoeling ervan?

The Oh is dus oorspronkelijk van Gavere en het schijnt (?) zou daar met een soort lidkaart te zijn waarvoor je nog eens 2€ en plus moet betalen,is dat in Brugge ook?

Bedankt:applause:

SilentSpring

Legacy Member
ga ook, is gene voorverkoop, alleen 8€ aan de deur, lidkaart wetek nie, ma 1 van mn maten vermoed dat er ne kans is dat wel met lidkaarten is aangezien et in Gavere zo is. capacity is idd 2500 man, ma zoveel kunnen er da nooit binnen. volges dak hoord en was er op fucking ohstyle 1500 man, en da zat imo vol. 1700 is imo al te hoog, tenzij ge elkaar de hele avond in de nek wilt zitten. ik eb afgesproke 21u30 aan de kerk met mn maten, ma denk dak ga vrage vo beke vroeger, want tis tenslotte iets speciaals. nuja, op fucking ohstyle ook zo laat gewist en konde nog schoon binnen. vinnet wel kut da er gene vvk is, nu moenek nog es 8-10€ extra meedoen, ken liefst altijd zo weinig mogelijk mee, kmoen er dan nie voor zorgen;)

anyways, tzal fun worden^^, amuseert u ma

edit: rond 23u vo uw maat, zal mss nog net kunnen denkek, ma gezien dat da nogal exclusief is da er zoiets in brugge is kannet best zijn dat hij mss nog opt nippertje binnen raakt fzo.

bollie69

Legacy Member
ah das morgen al?
van waar ben je?

alé bouwt er een gralijk feestjen, kzou er ook wel willen zijn!

Stancke

Legacy Member
bollie69 zei:
ah das morgen al?
van waar ben je?

alé bouwt er een gralijk feestjen, kzou er ook wel willen zijn!

Ik ben van Brugge maar wat dat ermee te maken heeft,je ne sais pas:wtf:

breez

Legacy Member
volgens mij kan er daar wel degelijk 2500 man binnen want op ohstyle was 't volledig uitverkocht

en dat het direct vol zit is volgens mij ook BS :p

SilentSpring

Legacy Member
BrEeZiE zei:
volgens mij kan er daar wel degelijk 2500 man binnen want op ohstyle was 't volledig uitverkocht

en dat het direct vol zit is volgens mij ook BS :p
mja, zijn er altijd ne paar die afzegge e:p. (allez, ge wit wak bedoel) mn ouders ginge vroeger veel na studiohall, en volges mn pa kan er daar gene 2500 man binnen, mss wel, ma denk nie dage nog veel plek gaat emmen dan.:unsure: btw, ga wel nie direct vol zitten, ma mss nen half uur vroeger of anders da er volk zal toekome?

-etienne-

Legacy Member
wtf 21.00 u alez :)

Zijn jullie ooit al is naar een discotheek geweest?

Als 't voor 24u vol zit zou dat al verdacht vroeg zijn!

Ik kom een discotheek meestal binnen om 00.30-1.00 en dan begint 't meeste volk nog maar binnen te komen.

w00p

Legacy Member
volgens mij gaat da pas open om 23.00...
(das toch altijd zo me de silo in leuven, en om da nu echt een discotheek te noemen... )

Re@V0r

Legacy Member
imo raakt ge daar altijd nog binnen... gans de nacht door
2500 man kan er daar zeker ni binnen...
zelfs als ze alle zalen (grote zaal, kelder, en bovenverdiepke) open zetten betwijfel ik of er daar 2500 man binnen raakt

Scruwdriver

Legacy Member
Haha idd ja
maar alsk naar de lagoa ga zij'k daar ook zo vroeg omdat de laatste trein om 21.30isen idd het meeste volk komt toe na 12u
mor enfin Studiohall is ook genen discotheek imo

allé mij ziede daar allesinds nie morgen maar wel met Q-ic

Anoniem09

Legacy Member
Felix project kan totaal niet draaien imo :) das zo gelijk furax maar nog net dat ietsje slechter.

Ruthless daarentegen is VET :)

HHooligan

Legacy Member
koenpje zei:
Felix project kan totaal niet draaien imo :) das zo gelijk furax maar nog net dat ietsje slechter.

Ruthless daarentegen is VET :)


Da is wel te verwachten denk ik, is gewoon bekend geworden door "on the floor" da ik ondertusse al kotsbeu ben gehoord :D Kwam zelfs op TOTZ...

En ja als ge bekend zijt, dan boeken ze u, ook al kunde langs de ballen draaien, terwijl dat andere goede, onbekende dj's steeds uit den boot vallen... Luister maar die mixen vanop fucking oh-style, al die "bekende" producers maken mix-fouten tegen de sterren op, plaatjes maken kunde ze als de beste, maar plaatjes draaien... :) Das spijtig maar tis de harde realiteit :cry: (Iemand die met mij iets wil producen?? :D)

Anoniem09

Legacy Member
Indd, wij hebben dat ook gedaan ze, halfjaar geleden felix project geboekt voor zenne naam :)

Gelukkig redelijk laat gezet, want twas echt ni goe ze :)

DJ W4CKO is goe! En Ruthless ook dus da wordt wel vet ;)

sebbonny

Legacy Member
Bah, Felix Project draait bijna enkel Mostiko platen, sommigste zijn nog beetje goe maar om ni anders dan Mostiko's te draaien :o

exploder

Legacy Member
koenpje zei:
Silo Leuven <-> Studiohall Brugge

:s
Me dunkt dat er in de Silo Leuven wel ouder volk zal komen (lees 18 jaar en meer als gemiddelde leeftijd)

Hier zal dat wsl heel pak lager liggen, correct me if i'm wrong.

Stancke

Legacy Member
exploder zei:
Me dunkt dat er in de Silo Leuven wel ouder volk zal komen (lees 18 jaar en meer als gemiddelde leeftijd)

Hier zal dat wsl heel pak lager liggen, correct me if i'm wrong.

Wrong

The Oh Brugge is 16+:D

HHooligan

Legacy Member
verstancke007 zei:
Wrong

The Oh Brugge is 16+:D

En ze gaan dat natuurlijk controleren :D NOT... denk ik toch. Meeste meiskes zien er trouwens 16 uit, tot ze hun mond opendoen :) :p
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan