Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.



:ironic:alexii zei:... muzikaal zal het wel slecht zijn zoals altijd.
alexii zei:Ik vind de cover zeer cool, muzikaal zal het wel slecht zijn zoals altijd.

En het is niet mogelijk dat hij ze gewoon slecht vind?hoofdschooier zei:Alexii is waarschijnlijk zo een van die metalhead met oogkleppen... (oh nee de tr00e metalheads vinden rammstein niet goed dus ik ook niet...)
sehnsucht, mutter en herzeleid vond ik nochtans alledrie hetzelfde, hoge niveau halen...Sharku zei:Eerlijk gezegd vind ik niet dat Rammstein sinds Sehnsucht nog iets heeft uitgebracht dat de moeite van een hele CD waard is: hier en daar een goed liedje (Ich Will --> fantastische clip), maar om daarop gebaseerd een hele CD te kopen? Neen, dan geef ik mijn geld toch liever ergens anders aan...
Sharku
als je ze slecht vind ga je hoogstwaarschijnlijk niet ff in een topic over de band/CD komen zeggen hoe slecht je ze wel vind...LoRdOfMaDnEs zei:En het is niet mogelijk dat hij ze gewoon slecht vind?
Ikzelf ben ze eigenlijk al geruime tijd beu, na Herzeleid enkel maar bergaf gegaan.
Ik vind Rammstein gewoon niet goed, mag dat niet?hoofdschooier zei:Alexii is waarschijnlijk zo een van die metalhead met oogkleppen... (oh nee de tr00e metalheads vinden rammstein niet goed dus ik ook niet...)
Ik kwam zeggen dat de cd een mooie cover heeft.hoofdschooier zei:als je ze slecht vind ga je hoogstwaarschijnlijk niet ff in een topic over de band/CD komen zeggen hoe slecht je ze wel vind...
)