Spectre
Legacy Member
Hey,
zoals altijd is er in augustus weer 3 dagen Pukkelpop ^^
Vorig jaar niet kunnen gaan door mijn werk maar dit jaar ben ik zeker aanwezig. Zag net op de site van Booka Shade dat ze aanwezig zijn op 20 augustus. Moest je nog artiesten vinden voor de aankondiging van de organisatie zelf
- Booka Shade
zoals altijd is er in augustus weer 3 dagen Pukkelpop ^^
Vorig jaar niet kunnen gaan door mijn werk maar dit jaar ben ik zeker aanwezig. Zag net op de site van Booka Shade dat ze aanwezig zijn op 20 augustus. Moest je nog artiesten vinden voor de aankondiging van de organisatie zelf

- Booka Shade



Boring groep imo
ad:
