ComputerVISTA
Legacy Member
https://www.beyondgaming.be/forums
Hij heeft me gedwongen en een goed lachtopic moet er toch ook zijn he
Geef de meest debiele reden waarom je welke zou kiezen
Ik was met (de rest van 't forum) nogmaals aan't bekvechten want voor mijn part wordt het technics voor de simpele reden dat het houdertje voor de kleine plaatjes met een groter gat van beter kwaliteit is, en de knoppen een veel mooier kleur hebben. Ook is de merknaam veel mooier dan bv. stynq of iets in die trend.
En komaan he de technics zijn groen lichtje aan de 0% pitch is toch veel stijlvoller dan dat blauw gedoe he... Dat alleen is al een reden voor zo eentje te kopen
Laat uzelve gaan in de meest debiele poll ooit gestart
Hij heeft me gedwongen en een goed lachtopic moet er toch ook zijn he

Geef de meest debiele reden waarom je welke zou kiezen

Ik was met (de rest van 't forum) nogmaals aan't bekvechten want voor mijn part wordt het technics voor de simpele reden dat het houdertje voor de kleine plaatjes met een groter gat van beter kwaliteit is, en de knoppen een veel mooier kleur hebben. Ook is de merknaam veel mooier dan bv. stynq of iets in die trend.
En komaan he de technics zijn groen lichtje aan de 0% pitch is toch veel stijlvoller dan dat blauw gedoe he... Dat alleen is al een reden voor zo eentje te kopen

Laat uzelve gaan in de meest debiele poll ooit gestart



)



