Fredje
Legacy Member
Wie gaat er eiglijk na graspop gaan ?
ikke nu tg al zeker wel als ge zien welke bands da ze al hebbe announced
http://www.graspop.be/pages/extra/bands.php
kga zowiezo al voor whitesnake, Gn'R,motorhead, helloween en dragonforce
ikke nu tg al zeker wel als ge zien welke bands da ze al hebbe announced
http://www.graspop.be/pages/extra/bands.php
kga zowiezo al voor whitesnake, Gn'R,motorhead, helloween en dragonforce



) 