L@TrO
Legacy Member
Ik zit hier mommenteel nog met een chieftec360watt voedingske. En die houd volgens mij me tegen om echt ver te kunnen overclocken(nu ik men 6800le heb).Het scherm valt soms uit, ram wordt ondervolt.Als ik mem vcore op 1.8V zet in de bios is het effectief nog maar 1.66v.(toch niet normaal?). Wat me ook opviel is dat die 12v lijn maar 17A is bij dat chieftecske. Nuja, er zit niets anders op dan een nieuwe voeding te kopen zeker?
Welke raden jullie aan voor een goei 100€.(het moet wel een ferme o.c kunnen trekken, voltmods enz...). Ik dacht aan die Tagan 480watt (heeft toch een 28A 12v lijn t.o.v ie 17A) , of is een enermax mss zijn meerprijs waard?
-> http://www.tones.be/shop_product.php?idx=EG475
-> http://www.tones.be/shop_product.php?idx=TAG480U01
-> ...?
(had mss bij aankoopadvies gekunnen ,maar kheb liever advies van de overclockers
)
Welke raden jullie aan voor een goei 100€.(het moet wel een ferme o.c kunnen trekken, voltmods enz...). Ik dacht aan die Tagan 480watt (heeft toch een 28A 12v lijn t.o.v ie 17A) , of is een enermax mss zijn meerprijs waard?
-> http://www.tones.be/shop_product.php?idx=EG475
-> http://www.tones.be/shop_product.php?idx=TAG480U01
-> ...?
(had mss bij aankoopadvies gekunnen ,maar kheb liever advies van de overclockers
)
(kan iemand eens zien met een msi neo pl en een 3200+ of dat normaal is ,plz). Ik weet het niet meer...
) van een OCZ powerstream, en man ik kan u verzekeren e... van zoiets krijgde nooit spijt
)