Archief - system requirements half life 2

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

el slettos

Legacy Member
Zal ik half life 2 draaien?:confused:

Intel Pentium 4 3.0 Ghz
512 pc3200 ddr ram + 512 ram moet er nog bij komen.
geforce 6800 128 ram :woohoo:
windows xp home edition
:ironic:


Mijn tweede pc:

Intel Pentium 3 1,3 Ghz
512 SD ram
geforce fx 5600 256 ram
windows xp pro


Post hier aub ook jullie specs en meningen over half life 2 pc specs

Ironpole

Legacy Member
Da konde nu toch zelf ook wel weten eh :ironic: .

En wij zouden allemaal onze specs moeten posten :wtf: ...


En in den andere thread is die 2de PC van een maat en nu van u :naughty: :wtf:

city boy

Legacy Member
ik heb een P4 @ 2.66 Ghz
512 MB ram pc3200
4200 ti 128 MB
Zou ik het goed kunnen draaien?

Mr.Fatal

Legacy Member
neen toch nie alles op high met die kaart :p koopt u maar rap ne 6800gt :D

demon326

Legacy Member
ik zou het op high detail moeten kunnen draaien kan doom3 toch op high detail draaien :)

systeem specs:
amd athlon1600+XP 1.40GHz
Geheugen 768ddr ram
Hard Disk(s) maxtor DiamondMax plus 9
Videokaart(en) SAPPHIRE radeon 9800pro 128 MB(256bit)
Geluidskaart(en) audigy2 ZS :)

Wover

Legacy Member
ik kon met m'n P4 1.5ghz, 384 sd ram pc 133, radeon 9600 pro HL2 op 20 fps spelen.

Don't ask me how I did it, tzou me een ban opleveren :p

{YA}Gr3c0

Legacy Member
Ik zal wel zien of ik het kan draaien, CSS viel mé dus HL² zal ook wel gaan zeker. ^^

V3nator

Legacy Member
gvd stomme kerel, gewoon om een beetje te stoefen.
eikels zoals jou kunne we missen op dit forum, weer een nutteloze post

slijpschijf

Legacy Member
V3nator zei:
gvd stomme kerel, gewoon om een beetje te stoefen.
eikels zoals jou kunne we missen op dit forum, weer een nutteloze post

stoefen? zijn systeem trekt op niks, mss op lage resolutie, maar tzal gene vetten zijn ze, begin maar al te sparen voor een deftig systeem :)

el slettos

Legacy Member
Keep cool dude! omg
Die post was bedoeld om aandacht te trekken voor half life 2 en om mijn specs te checken , en zeker te zijn dat ik het kan draaien op high of medium.

omg noem je da stoefen, kzou eens moeten zeggen dat ik een alienware heb met dubbele 6800 ultra, wa zou je dan zeggen.

Komaan zeg, me u domme reply!

Patman

Legacy Member
V3nator zei:
gvd stomme kerel, gewoon om een beetje te stoefen.
eikels zoals jou kunne we missen op dit forum, weer een nutteloze post

nie meer op tv kommen met man bijt hond !!!!!!!!!!

da lukt wel, ge zult vlot kunne spele :)

samme007

Legacy Member
Intel Pentium 4 3.0 Ghz
512 pc3200 ddr ram + 512 ram moet er nog bij komen.
geforce 6800 128 ram
windows xp home edition

trekt da op niets?:s da is toch wel al een deftig iet hoor
en V3nator ge et groot gelijk

fred_3202

Legacy Member
Ik heb volgend systeem:

AMD 64bit 3500+ S939
1GB Corsair CAS2 pc3200 dual channel
Asus A8V deluxe rev.1.xx :doh:
120GB Samsung SATA
Sapphire 9800pro@XT speeds
.....



Zou ik HL² op high detail kunnen spelen???

el slettos

Legacy Member
Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx

el slettos

Legacy Member
jaja fred 3202 het kan zijn dat ge het op high draait hoor, mss soms laggy, maar ge zult er nie veel van merken,


PS:i hate v3nator, kweet nog maar 1 dagje dat dit soort threading en al bestaat, dusja ?
cant blame me, ik weet er nog bijna niets van, mar tlukt wel. Dus zwijgen

EternalSilence

Legacy Member
k dan voor alle sukkels lijk mij ..

ik heb dus MAAR zo ne pc ..

P3 733mhz
256 mbram
GF4MX
....

moe al nie meer verder gaan

zal dus totaal nie HL² kunnen draaien :sad:
maar kan mij nieten schelen .. omda ge toch nie aan exemplaren zult geraken de eerste weken na de release (al die pre-orders .. kijk maar eens naar de pre-orders voor Halo2 op den xbox)


PS: binnen een goe 5 maanden en nieuwe PC

:p
ne P43.8 GHZ :D
(wil infeitelijk w8ten tot de P4 4ghz uitkomt .. maarja voor wanneer is da

slijpschijf

Legacy Member
el slettos zei:
Dus volgens slijpschijf trekt mijn systeem op niets?

omg: splinternieuwe pc hoor!
p 4 3.0 Ghz
1 giga ram
en ne high-end geforce 6800 128 ram , en ik heb er speciaal nog ne arctic vga cooler silencer 5 bij gekocht, om hem beter te laten koelen.

Da kan gewoon niet slecht zijn , ge zijt gewoon jaloers vent

Zeg nu toch zelf, ik moet dat toch wel deftig kunnen draaien?!

Of niet? (en waarom ?)

Thx

ooit al van ironie gehoort? :ironic:

Ge komt ier gewoon stoefthread opstarten omdat ge juist nieuwe pc gekocht hebt... Anders hadde gewoon nekeer bij google naar een benchmark gekeken, en minimumspecs gezocht, jah, dat was moeilijk e :applause:

en ik jaloers, waarom zou ik; ik game bijna nooit, dus is mijn licht graka meer dat genoeg, dat alles op deftige resolutie draait en goe detail ;), cpu en ram van mij zijn beter dan die van u; jah, ik ben jaloers ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan