Moloch
Legacy Member
wist nie goed waar het te zetten, in algemeen past da toch nie é, nuja als het verkeerd staat, mijn excuses 
Maxtor gaat overgenomen worden door Seagate zo rond de tweede helft van 2006 voor ± 1.9miljard $, het nieuwe bedrijf zal onder de naam Seagate verdergaan dus de naam Maxtor zal over een aantal maanden niet meer zijn, vond dit nieuws toch wel de moeite om ne thread over te openen? indien de mods daar anders over denken, gelieve hem te deleten
bron:
http://tweakers.net/nieuws/40448

Maxtor gaat overgenomen worden door Seagate zo rond de tweede helft van 2006 voor ± 1.9miljard $, het nieuwe bedrijf zal onder de naam Seagate verdergaan dus de naam Maxtor zal over een aantal maanden niet meer zijn, vond dit nieuws toch wel de moeite om ne thread over te openen? indien de mods daar anders over denken, gelieve hem te deleten
bron:
http://tweakers.net/nieuws/40448


