Skizzy
Legacy Member
Hey, heb nu enkele dagen men nieuwe pc. Maar ik ben een beetje teleurgesteld in men graka, een 7900gt dus (deze).
Ik merk het tot nu toe in COD2 (heb ng niet echt andere spellen geprobeerd die qua graphics een beetje (veel)eisend zijn
.
Als ik dan 5min speel begint het beeld een beetje te haperen, (fps lag?) en dat is toch wel heel irritant soms.
Dit zijn mijn settings in COD2: KLIK
Ik heb ook 3DMark05 laten draaien en kreeg 8300+ punten?
(Ondertussen ook dualcore fix geïnstalleerd, maar dat hielp niet echt
.
Wat denken jullie? Volkomen normaal, ergens een probleempje?
(Mss tijd voor modding
)
EDIT
C specs mss ng : 3800X2, 2Gig valueram, Antec 500w smartpower
Nja, cheers.
Ik merk het tot nu toe in COD2 (heb ng niet echt andere spellen geprobeerd die qua graphics een beetje (veel)eisend zijn
.Als ik dan 5min speel begint het beeld een beetje te haperen, (fps lag?) en dat is toch wel heel irritant soms.
Dit zijn mijn settings in COD2: KLIK
Ik heb ook 3DMark05 laten draaien en kreeg 8300+ punten?
(Ondertussen ook dualcore fix geïnstalleerd, maar dat hielp niet echt
.Wat denken jullie? Volkomen normaal, ergens een probleempje?
(Mss tijd voor modding
)EDIT
C specs mss ng : 3800X2, 2Gig valueram, Antec 500w smartpowerNja, cheers.
.