Archief - Vindictus EU CB keys

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

PureFun

Legacy Member
TVUa9.jpg

Vindictus is een source-engine hack & slash online rpg van nexon, zqsd-movement en twitch based combat. Vergelijkbaar met infinity online/divine souls/dragon nest maar imo beter. Towns zijn hubs waar je een auction house/shops/npcs/quests vindt en met anderen kan groupen om een pve map te starten. De US versie is al een jaar open en was enkel met veel moeite toegankelijk voor non-US, commemorative screenshot https://www.beyondgaming.be/forums

Een video met een beschrijving van de eerste 3 classes: Fiona tank, Lann melee dps, Evie mage. Elke class kan kiezen tussen 2 weapon specs: Vindictus: Character Descriptions - Evie, Lann, and Fiona - YouTube
Enkele grappling moves: http://www.youtube.com/watch?v=pVlH05xm72g

Tokens? EX?
Tokens heb je nodig om een map te starten, zijn beperkt en krijg je slechts wekelijks terug, ook bekend als stamina. In de US versie is het token systeem na lang geklaag verwijderd, onbekend of dit in de EU versie zal zitten.
EX is een tweede 'ruleset', niet beschikbaar in de US versie, waar mob attack patterns aangepast zijn, je kan springen en mobs jugglen (onmogelijk in default). Of EX beter is dan default laten we in het midden.
'Mabinogi Heroes XE' Promotion Video - YouTube


Beta keys:
Vindictus Europe - Vindictus | Facebook
Alhoewel het een 'CB' is lijken er unlimited keys te zijn, gebruik een wegwerp fb profile en check geregeld Vindictus Europe - Coming soon. Je kan de keys nog niet ingeven.

devilution.be

Legacy Member
Dat is echt al meer als een jaar dat ze zeggen dat het gaat komen :P En nu dat het er is, is het nog niet eens de laatste nieuwe versie :(

sinas7

Legacy Member
da is de modus operandi van nexon. Fans op hun honger laten wachten en dan een verouderde versie erop smijten. Gebeurde ook bij de EU versie van Maplestory

Vimes

Legacy Member
PureFun, bedankt voor de link. Heb nu ook een key.

Als je samen wilt spelen tijdens CB laat maar iets weten. Ik heb nog Koreaanse (in 2009...) versie gespeeld en ook NA, maar ook al lange tijd geleden. Ben zeker nie pro, maar ken m'n weg wel in de game.

Moet wel zeggen, heb nog weinig vertrouwen in Nexon EU (ok, eigenlijk niks). Ze hadden release van deze game al vorig jaar beloofd en dan hebben ze maanden niks meer laten weten aan EU fans. Nu ziet de game er weer ietwat verouderd uit qua graphics, maar ik vind de sfeer van Vindictus zo cool dat ik het toch nog zeker ga spelen. De dorpjes en de NPCs en quests zijn gezellig, en combat is net weer iets leuker dan Dragon Nest (maar vind DN ook wel fun).

En devi, dat is best dat het nog niet laatste versie is. Beter dat het in updates komt, ze gaan nie direct launchen met alle content en level cap upgrades er al in. Signt u ook es up vr een key hé ;)

Vimes

Legacy Member
Morf zei:

Ah nice :D Moet maar zeggen dan wat je char is als beta begint.

Release is trouwens vr Oktober.

Heb wel wa twijfels over die XE versie, hoop dat ze 't nie te gemakkelijk maken, da zou sucken. Maar tis tenminste wel iets uniek tov NA versie.

PureFun

Legacy Member
Als je XE filmpjes als 'Mabinogi Heroes XE' Pattern Changing - YouTube bekijkt ziet het er niet hoopvol uit. In de default US versie bestond een solo boss fight voor het grootste deel uit weglopen & ontwijken, in group spelen was zeker niet overbodig. Een video waar chain hooks (consumable) op een boss gebruikt worden: Using a hook in vindictus - YouTube

Mbt de late release mogen we blij zijn dat er een EU release is, dungeon fighter is nog steeds niet in EU beschikbaar. Een goede update release schedule zou aangenaam zijn maar aangezien de EU teaser site enkel 2 classes vermeldt ziet het er niet goed uit. Hopelijk wordt Evie uitgebracht met de recente staff/scythe rework.

Enkele community sites met guides:
Vindictus Wiki
Vindictus DB - Home

Nirron

Legacy Member
Unfortunately all of our
beta keys have been allocated

Verdomme :(

Vimes

Legacy Member
Als ik me goed herinner, was NA beta ook enkel met Lann & Fiona. Maar op release hadden ze wel Evie.

Zou beetje flauw zijn als ze enkel met 2 classes launchen, na al die tijd.

Maar zoals je zegt, we mogen blij zijn met wat we krijgen. Alsook de meeste commentaar op XE versie komt wellicht van mensen die nog nooit XE gespeeld hebben. Er zijn ook voordelen zoals je dmg kunnen zien enz.

Dus ja, zullen wel zien binnenkort...

Vimes

Legacy Member
We can now announce that the beta site will be opening from 15th - 19th September!

Volgende week dus.

Char creation vid:
[youtube]7hCck7HysBY[/youtube]

PureFun

Legacy Member
Volgens hun fb is dat ook meteen de duur van de CB, slechts 5 dagen dus. Positief dat de CB geen weken duurt om dan toch alles te wipen. Hopelijk start OB snel.

Verwacht wel dat de servers down zullen gaan 15 sep door de load, ondanks dat nexon door het # keys de load kan voorspellen.

Vimes

Legacy Member
Idd:
Don't forget that you'll need to register, verify your beta key and download the game client to access the game on the day, but if you don’t have a Nexon account you can sign up now!

Closed Beta opens on September 15th and closes again on 19th September so you have to be quick!

NEXON Europe Passport Sign-Up

Dat is geen closed beta, das meer een preview of zo. Maar idd, dat het maar snel gaat, behalve servers is er niks meer te testen. Release sowieso vr oktober dus open beta kan snel komen.

[youtube]vmspYr8H3js[/youtube]

Vimes

Legacy Member
Jullie ook phishing mail gekregen daarjuist? Heb er nie opgeklikt, stond trouwens andere key in.

"[Newsletter] Your key for Vindictus Europe's Closed Beta has arrived!"

Links gingen naar search.bixonsoft.com.

CroW

Legacy Member
Vindictus Europe
Who still hasn't got a beta key? PC Gamer is the latest of our media partners to be giving away precious beta keys on their site:

EU giveaway: win a Vindictus closed beta key | PC Gamer
PC Gamer – The global authority on PC games
PC games reviews, news and free PC games from the global authority on PC games - PCGamer.com

hebben ze kwartierke geleden getwittert voor degende die nog ne key zoeke.

PureFun

Legacy Member
"Precious beta keys" wanneer je zonder te registreren bij elke refresh van Vindictus Beta een nieuwe key krijgt :p Als het werkelijk een stress test wordt zal er toch nog een lange tijd tussen dit en OB zitten.

Vimes

Legacy Member
lol ja, hebt ook gemerkt. Klopt echt iets niet aan.

Moet wel zeggen, er is wel een voordeel aan enkel starten met Lann & Fiona: er is nog geen healer. Wat wil zeggen dat mensen eerst moeten leren dodgen etc. Ik heb Evie gespeeld en dan wordt er soms verwacht dat je iedereen in leven houdt terwijl party slecht speelt (wat niet de bedoeling is).

Jij wordt Fiona zeker? Ik twijfel nog als ik moet kiezen tussen L & F. Iedere class in Vindictus is wel ok om mee te spelen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan