Archief - Uw laatste retro-aankoop - The sequel!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

hardstyle lover

Legacy Member
de ebay aankopen van Bizi ontvangen vandaag 26 games

Zal later nog wat foto's posten

kristofb

Legacy Member
hardstyle lover zei:
de ebay aankopen van Bizi ontvangen vandaag 26 games

Zal later nog wat foto's posten

Ben benieuwd dewelke jij hebt :)

Ik was aan het meebieden op een redelijk aantal, maar ben uiteindelijk op alles overboden geweest omdat ik niet thuis was tijdens het afsluiten :(

hardstyle lover

Legacy Member
kristofb zei:
Ben benieuwd dewelke jij hebt :)

Ik was aan het meebieden op een redelijk aantal, maar ben uiteindelijk op alles overboden geweest omdat ik niet thuis was tijdens het afsluiten :(

:D

Daar ben ik nu wel bijzonder blij om :niceone:

hardstyle lover

Legacy Member
Hier het lijstje met foto's

Nintendo 64:

- Turok
- Mission impossible

Nes:

- Jurassic park
- Dream master
- Iron sword

Sega Master system:

- Slap shot
- Golden Axe
- Columnes
- Asterix
- Operation wolf
- Great golf

Sega Megadrive:

- M1 Abrams battle tank
- Chunk Rock
- Mickey mania
- Streetfighter 2 championship edition
- General chaos
- California games
- Jurassic park
- Indiana jones and the last crusade
- Predator 2
- Terminator 2 arcade
- World championship racing
- Last battle
- Urban strike
- Desert strike
- Jungle strike

dsc00638wj.jpg


dsc00639w.jpg


dsc00640jd.jpg


dsc00641sp.jpg


dsc00642br.jpg


dsc00643j.jpg



Wel jammer dat er veel hangertjes afgebroken zijn of afgesneden :(

kristofb

Legacy Member
Ja lap, den helft daarvan was ik ook op bezig :)
En die packaging ziet er inderdaad met véél liefde gemaakt uit :p

Murugan

Legacy Member
Heb mijn laatste aankopen weer eens gebundeld.
BTW: de GPU is een TI4600 met alles nog bij wat er origineel bij zat.
Kon het niet laten van zo eens iets te kopen :)

http://img686.imageshack.us/img686/3491/p1050098b.jpg

Is nog onderweg:

* de floppy versie van Subwar 2050
* 688 Attack Sub en Chuck Yeager Air Combat in 1 big box
* boxed Helios Voodoo2 + 2 games

UnderAttack

Legacy Member
Beide pakketjes in goede staat, op paar krasjes na Ik kan niet klagen.
img7374b.jpg

img7375f.jpg

Private Joker

Legacy Member
Vriendelijk dat ge voor mij een nieuw topic aangemaakt hebt :)
Minder dat er dan foto's tussen zitten van 12MP :p

Anywho, zéér mooie dingen allemaal!!

@BiZi's packaging, zo moet het dus zijn hé! Iedereen kan er wat van leren!
@UnderAttack: prijsje voor deze twee?

UnderAttack

Legacy Member
10€ voor beide PS games
En 15€ voor de Zelda games elk. Het is mss nog wat te duur maar ik had geen zin om nog langer rond te zoeken. Ik ben een tevreden man! ;)

Private Joker

Legacy Member
de juiste prijs voor de ZOot, maar voor MM is dat een deftig koopje!


Edit: je kan trouwens je eerste mislukte post verwijderen door op edit te klikken ;)

Dustar

Legacy Member
noobie zei:
ROTT Dark War ^^

ROTT%20Dark%20War(front).JPG


ROTT%20Dark%20War(back).JPG

Ach ROTT... dat was nog eens een leuke :-)
Door velen onterecht aanzien als een ordinaire Wolf3D / Doom kloon, maar eigenlijk had het toch wel een stuk meer te bieden.

kristofb

Legacy Member
Private Joker zei:
Vriendelijk dat ge voor mij een nieuw topic aangemaakt hebt :)
Minder dat er dan foto's tussen zitten van 12MP :p

Anywho, zéér mooie dingen allemaal!!

@BiZi's packaging, zo moet het dus zijn hé! Iedereen kan er wat van leren!
@UnderAttack: prijsje voor deze twee?

Yes yes, speciaal voor u zenne :p
En inderdaad... Die enorm grote foto's maken het weer nét iets minder leuk eh...
't Zou handig zijn moesten de mensen hun foto's wat kleiner erop zetten ... (hint hint!)

Pyrox

Legacy Member
kristofb zei:
Yes yes, speciaal voor u zenne :p
En inderdaad... Die enorm grote foto's maken het weer nét iets minder leuk eh...
't Zou handig zijn moesten de mensen hun foto's wat kleiner erop zetten ... (hint hint!)

zet voorladen dan uit? :sad:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan