Archief - Uw laatste retro-aankoop !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Xazirri

Legacy Member
Hier nog een poging om wat leven in het forum te blazen, we blijven onverminderd voort proberen. ;)

Laat ons hier weten welke je laatste retro aankoop is. Wat chitchat is natuurlijk ook altijd welkom. ;)

vidiot

Legacy Member
Ik heb gisteren een komplete in de doos Megadrive 2 gevonden op een rommelmarkt in A'pen aan't Scheld. Doos prima staat, 2 controllers, RF, manuals, epilepsy warning, voeding, alles zat er in, in perfekte staat. Maar wat was het beste eraan? Het was een speciale wereldbeker USA voetbal editie met een speciale cover rond de doos met Marc Degrijse erop en in't groen etc... Ikke dus blij, vooral omdat ik maar 8 Euro betaalde!
Ook gisteren in't Rommelhuisje (Berchemlei 75 Borgerhout) kocht ik voor 2 Euro een mooie stoel en kreeg er gratis 2 NES spellen bij: Star Wars en Corvette ZR1 Challenge, zijn die iets waard?
En dees week woensdag een officiele MD arcade controller en 16 spellen gevonden voor een prikje (auw).

BiZi

Legacy Member
Deze week in totaal 6 sealed nes games (5 uit USA & 1tje uit belgie)
En ook nog de MK2 challenger Eprom voor mijn arcade

Silverhawk

Legacy Member
BiZi zei:
Deze week in totaal 6 sealed nes games (5 uit USA & 1tje uit belgie)
En ook nog de MK2 challenger Eprom voor mijn arcade

En, gaat het lukken, die EPROM wisselen? ;p

Xazirri

Legacy Member
vidiot zei:
... voor een prikje (auw).

:rofl: Dit is zodanig droog en flauw, dat ik het hilarisch vind. (Don't mention it, tis de examenstress da wsl meespeelt in mijn lag niveau).

Voor de rest: Sjiek dude, ge hebt echt wel schone slagen kunnen slaan. Kheb de indruk dat ge wel veel rommelmarkten doet he.

Wat vorige week bij mij toegekomen is:

- Body Harvest, sealed (N64)
- Pharaoh, box & manual (PC)
- Columns, cart only (GG)

En het niet retro stuff:

- Mario Kart: Double Dash (NGC)
- Metroid Prime (NGC)
- Super Monkey Ball 2 (NGC)

En wat onderweg is naar mij:

- Super Mario 64, box & manual (N64)
- Secret of Evermore, sealed (SNES)
- Super Mario All Stars, box & manual (SNES)
- Half-Life Generation, box & manual (PC)
- Final Fantasy VII, box & manual (PS) --> € 30 incl, geen slechte deal imho
- DragonBall Z Budokai (NGC)
- 3 Star Trek pockets :love::love:

En nu zal de geldkraan wat toegaan. Na mijn examens enkel nog World of Warcraft kopen. Ziet er zo zalig uit.

vidiot

Legacy Member
Xazirri zei:
:rofl: Dit is zodanig droog en flauw, dat ik het hilarisch vind. (Don't mention it, tis de examenstress da wsl meespeelt in mijn lag niveau).


Geld uitgeven doet meestal wat zeer hé, vooral als ge weet dat ik voor mezelf op 6 december 2004 een PStwo gekocht heb en daar ondertussen, na een dikke maand, 51 spellen voor heb.
Ook hier moet de geldkraan eventjes dicht! (hoewel ik dees week toch nog RTypes en Parodius zal kopen op PS1 omdat veel mensen mij zeggen dat dat rare is, nooit gezien etc, en ik :love: shmups.)

wietstock

Legacy Member
51 spelle :eek:
wow da is echt wel veel! hopelijk toch veeeel goede games!
mijn aankope 10 gg games, tomb 1 en megaman 2 van bizi, straks zelda 1 vo snes boxed met man + mario paint boxed met alles erbij!

greetz

vidiot

Legacy Member
wietstock zei:
51 spelle :eek:
wow da is echt wel veel! hopelijk toch veeeel goede games!


Het aanbod is enorm dus je moet wel selectief zijn. De 51 spellen die we hebben vinden we echt goed. 40% zijn nieuwe maar aan interessante prijzen kunnen kopen, de rest is 2ehands (whynot). Eigenlijk betalen we niet meer dan 30 Euro voor een spel, 2ehands max 20. Je kan ze zien op m'n website of hieronder:
1945 I & II The Arcade Games • • *
* Akira Psycho Ball • • *
* Auto Modellista • • *
* Castlevania • • *
* Devil May Cry • • *
* Disgaea: Hour of Darkness • • *
* Fantavision • • *
* FIFA Football 2004 • • *
* Frequency • • *
* Futurama • • *
* Gradius III & VI • • *
* Gradius V • • *
* Gregory Horror Show • • *
* Gunfighter 2 - Revenge of Jesse James • • *
* Habitrail Hamster Ball • • *
* Half Life • • *
* Hitman: Contracts • • *
* Ico • • *
* Killzone collector's edition • • *
* Largo Winch • • *
* Mad Maestro • • *
* Max Payne • • *
* Micro Machines • • *
* Mission: Impossible - Operation Surma • • *
* Mouse Trophy • • *
* PaRappa The Rapper 2 • • *
* Pirates - The Legend of Black Kat • • *
* Prince of Persia, The Sands of Time • • *
* Prince of Persia, Warrior Within' • • *
* Psyvariar • • *
* R-Type Final • • *
* Red Dead Revolver • • *
* Rez • • *
* Shinobi • • *
* Silpheed - The Lost Planet • • *
* SOCOM II: U.S. Navy SEALs with headset • • *
* Sonic Heroes • • *
* Space Channel 5 • • *
* Space Channel 5 part 2 • • *
* Space Invaders: Invasion Day • • *
* Steel Dragon Ex • • *
* The Lord of the Rings: The Return of the King • • *
* The Sniper 2 • • *
* Theme Park World • • *
* Tom Clancy's Splinter Cell • • *
* Under The Skin • • *
* Viewtiful Joe • • *
* Wallace & Gromit in Project Zoo • • *
* Whiplash • • *
* XII Stag • • *
* XIII • •


Dat is onze PStwo collectie, enkele weird games en ook alle shmups op ps2 heb ik (denk ik).

:niceone:

money, money, money (waar ik hard en eerlijk voor gewerkt heb!)

Xazirri

Legacy Member
51 spellen. O_o Wanneer vind je in godsnaam de tijd om die allemaal (uit) te spelen?

vidiot

Legacy Member
Xazirri zei:
51 spellen. O_o Wanneer vind je in godsnaam de tijd om die allemaal (uit) te spelen?

Er zijn er al wat uitgespeeld, waaronder alle shooters (9-tal).
Nu zijn we (ik+vriendin) bezig aan whiplash, sands of time en wat max payne.
Laat me zeggen dat we dagelijks zo'n 2 uur gamen.
Dit zijn allemaal spellen die we wilden hebben, nu kunnen we het wat kalmer aan doen, hoewel ik bepaalde spellen nog snel hoop te vinden (oa. Metal Slug 3,...). Soms doe je ook gewoon leuke ontdekkingen, zoals onlangs voor 10 Euro die HamsterBall, wat een perfecte imitatie is van monkeyball, of de shooter 1945, wist niet dat dat op ps uitkwam...
Denk nu niet dat ik een gamemaniak ben die niets anders doet dan staren naar tv! ik heb een druk leven als zelfstandige cameraman en gun onszelf wel wat kadootjes.

;)

Foose

Legacy Member
zalig een gamende vriendin ;)

Ik heb gekocht (moet nog ontvangen):
Banjo - Kazooie boxed en manual in (zeer) goeie staat :applause:
DK 64 - Jammer genoeg niet boxed en geen exp. pack (slechte koop)

Volgende week mayB:
Diddy kong racing boxed :)

VirToX

Legacy Member
Verdomme wietstock ik wilde die Mario Paint die ge hebt gewonnen :)

Zeg me nu Aub niet dat ge als maximumbod 20€ had ingevuld. Ik zou 20.30 ingevuld hebben maar was just te laat :(

Anyway have fun ermee, Bastard :)

wietstock

Legacy Member
dacht die aan prijsje mee te neme en nu heeft de papa die opgebode tot daar, zagget juist toen ik thuis kwam! voor 25€exl krijgdelm asgem zo graag wilt. ma dan wel pas tege na 3febr(exames;))

wietstock

Legacy Member
hatetn zei:
dajust op e-bay
legend of zelde (gouden rom)
batman
haha percies competitie op ebay tsse retroforumers :)
was ook aant biede opdoe zelda, damn was mooi koopje

hatetn

Legacy Member
wietstock zei:
haha percies competitie op ebay tsse retroforumers :)
was ook aant biede opdoe zelda, damn was mooi koopje


jup 8.50 euro
jammer dak der zoveel me ne halve euro heb verloren
mario/duckhunt + gun
die kabels(mijne beginnen versleten te raken)
mario 3
double dragon

kheb die ooit allemaal weggedaan en nu superveel spijt :sad:

vidiot

Legacy Member
wietstock zei:
haha percies competitie op ebay tsse retroforumers :)
was ook aant biede opdoe zelda, damn was mooi koopje


Helaas zijn verzamelaars meestal ook elkaars concurrenten... :unsure:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan