Archief - update xbox live dashboard

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Naradia

Legacy Member
Zeker van die datum Furon, naar mijn weten hebben ze enkel herfst opgegeven, dat wast.
Ik hoop alleszins volledige integratie van de spraak met kinect voor elk land, kan me niet schelen dat het engels is tbh.
We kunnen wel de reclame krijgen, maar die spraaktechnologie voor ons openzetten dat gaat niet :/

Furon

Legacy Member
Naradia zei:
Zeker van die datum Furon, naar mijn weten hebben ze enkel herfst opgegeven, dat wast.
Ik hoop alleszins volledige integratie van de spraak met kinect voor elk land, kan me niet schelen dat het engels is tbh.
We kunnen wel de reclame krijgen, maar die spraaktechnologie voor ons openzetten dat gaat niet :/

Nope :p, maar de grote Dashboard Fall-updates van '08 en '10 gingen toch live in november, dus de kans zit er in dat het ook rond die datum zal zijn.

Cerulean

Legacy Member
Die cloud storage gaat zoooooo handig zijn. Geen omslachtig gedoe meer tussen mijn Xbox boven en Xbox beneden :unsure:

Cerulean

Legacy Member
Gohja, juist het feit dat mijn huis uit 2 verdiepingen bestaat steekt wat tegen. Achja.

Darks

Legacy Member
Ziet er goed uit. MS is goed bezig op vlak van software de laatste tijd :)

[PwF]Hchest

Legacy Member
Zal handig zijn voor de mensen die de luxe hebben 2 xboxen hebben :p

K0RNMA5T3S

Legacy Member
gaat die cloud storage werken tussen een nieuwe slim en een oude arcade?

werkt dat met één account, of dient die cloud enkel voor savegames?

LeetChocolate

Legacy Member
K0RNMA5T3S zei:
gaat die cloud storage werken tussen een nieuwe slim en een oude arcade?

werkt dat met één account, of dient die cloud enkel voor savegames?
op de cloud kunt ge minstens savegames opslaan, voormeer op te slaan ben ik het niet zeker. Tzal wel werken tussen slims/arcades, want een savegame is ook universeel op alle xboxen he:p

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Kon makkelijk zijn, als je nu bvb beneden een xbox staan hebt om gewoon te spelen, en boven je accessoires bvb: camera of kinect hebt geïnstalleerd .

en uw account in die cloud te hebben. want die recover gamertag duur wel redelijk lang en is onhandig.

K0RNMA5T3S

Legacy Member
Werkt die cloud nu voor ganse profielen of enkel voor savegames?

want k'heb hier die mail gelezen en was eigenlijk niet zeker of ze het nu enkel over de savegames of over hele profielen hadden :s
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan