Archief - Tribes Vengeance

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FrIgObOx

Legacy Member
De open beta is eindelijk uitgekomen!
Maar we mogen wel nog weekje wachten tot we het kunnen downloaden, tenzij je lid bent van fileplanet natuurlijk... :tongue:

[Shadowcat]

Legacy Member
het is 1 week exclusief voor filepanet. Daarna beschikbaar voor iedereen.

SpaceGod

Legacy Member
idd


Bijna tijd om terig in actie te schieten :D
Btw

Let the clan forming START!
http://www.tribesleague.com

Wanneer de open beta echt uit is(binnen een week) begint er al een tourney!!
Sign up and make teams!!!

FrIgObOx

Legacy Member
Als je "The Elite" wilt joinen dan moet je maar een pm sturen, zal dan het join wachtwoord terug sturen.

SpaceGod

Legacy Member
Momenteel 2 eerste belgische clans?
The elite ofzo en ancient threat

fragnetic

Legacy Member
Hier ga ik me eens volledig opstorten denk ik, aangezien ik de vorige tribes games nooit in clan verband heb gespeelt, ga ik er nu als vengeance goed meevalt eens verandering in brengen.

FrIgObOx

Legacy Member
We zijn nu al met drie, we hebben nog vijf mensen nodig om mee te doen aan de 8-8 compo! Twijfel niet en join The Elite :)

sypro9000

Legacy Member
i wanna try it ik ben ut speler en dat lijkt me ook nogal een actie spel . heb het nog nooit gespeeld daarmee

Greenie

Legacy Member
pff die fileplanet
altijd van zo'n situaties creeren da ge gewoon betaald om het spel te spele

ik ga me maar amuzeren met t2
nu we nog grote maps hebben en je lekker met de shrike de map kan terrorizeren

azmat

Legacy Member
Kheb em zitten proberen, en ik vind er niks aan. Vehicles zijn belachelijk, het inventory system zuigt ook maar. Mappen zijn echt BAKKEN kleiner. Tis echt gewoon infantry battle geworden, wat ik een stap terug vind van Tribes 2. Ook er even op wijzen dat het spel zéér U2:XMP aandoet ipv tribes-achtig te wezen.
Met de gfx zit et goed, ik draai da ier vollen bak op mn Geforce 4ke. Weinig tot geen lag.
Enfin, ge zult et allemaal wel zien.

SpaceGod

Legacy Member
dat vin ik te negatief.

Invetory systeem valt mee imo. Ge weet toch dat ge favorites hebt met de shift key eh. Vehicles konden maeby beter duno.

Een fout bij tribes 2 was de maps te groot waren en dus grote teams nodig waren. Hoe groter de teams, hoe kleiner het aantal teams. Daarmee sterft een spel sneller uit.

Ik vind 8v8 veel beter dan 14v14

Het doet imo niks Unreal aan. Er is namelijk s n e l h e i d.
Dat hebt ge ni bij U2:XMP

2-Gman

Legacy Member
:p jo spacegod remember me enz?

heb wel zin om deze te spelen iemand die nog een speler zoekt?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan