Archief - Speeldag 12

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Interficio

Legacy Member
Binnen een uurtje beginnen we eraan :)

Ik moet tegen den derde, k sta zelf tweede.

Deze match is echt extreem belangrijk voor promotie, k ga dus MOTS'en.

Speciaal een goed keeper en goed verdediger aangekocht voor vandaag en voor de eerste keer in de rode cijfers :niceone: .

Hopelijk komt alles in orde

ReLiX)OiA)

Legacy Member
ik ben 3des en kmoe tegen de 4de
als ek win ben ek zeker van de 3de plaats

SIO

Legacy Member
zolang die rode cijfers ni extreem zijn geeft da ni, ik probeer gewoon altijd boven -150k te blijven want 10.000 interest is toch al genoeg he

killblok

Legacy Member
straks valt de beslissing in VI.223, de 1ste en 2de spelen tegen elkaar. De 1ste heeft een voorsprong van 2 punten op de 2de. Het interessantste element van deze match is echter dat het gaat tussen 2 gebruikers van dit forum, nl ikzelf en Morris. :p

Kensuke

Legacy Member
Ik sta zelf 1ste en moet tegen de 6e vandaag, zou normaal gezien wel moeten lukken :) PIC dus ;)

Ether

Legacy Member
Vrij belangrijke match...

Met nog 3 matchen te gaan, waaronder 1 walk-over, zouek graag 9/9 halen, om de 5de plaats nog te grijpen... Sta momenteel 7de :(

Forza

Legacy Member
Ik speel tegen de derde, sta zelf 9points los op de tweede maar ik wil mijn winstreak behouden :)

Wuustwezel!
Spelersrapport en Team opstelling
Type wedstrijd: (Verborgen)
Taktiek: Flankaanval
Taktische vaardigheid: uitstekend

Middenveld: formidabel (oud)
Rechter Verdediging : uitstekend (oud)
Centrale Verdediging: goed (oud)
Linker Verdediging : formidabel (oud)
Rechter Aanval : formidabel (oud)
Centrale Aanval : uitstekend (oud)
Linker Aanval : goed (oud)

Stats van onze derde (jawel in zesde klasse)
Om het ietswat strategisch aan te pakken en in de osschot cup ook nog met een redelijke ploeg voor de boeg te komen.

4-4-2 met een flank als extra centrale verdediger en een centrale verdediger als extra inner mid. Dus we spelen met drie inner mids, en dan centrum aanval.

Ook piccen we een keertje niet voor de eerste keer in 9 weken ? :p (we spelen op normaal)

enj0i^

Legacy Member
ik pic lekker, met men ploeg in slechte vorm
:woohoo:


kben naar POE aan het gaan om dan vet te kunnen uithalen in men degradatie match en zo in 5de te blijven! Want kverdien da zeker, gewoon veel te veel pech gehad :(

LacrimA

Legacy Member
Ik als 4de speel tegen de 5de. Alletwee evenveel punten.
Promoveren is nog mogelijk maar moeilijk haalbaar :p
Alsk verlies geen kans meer. Ahja na 1 seizoen in 7de blijven is geen schande :p

We zijn aan elkaar gewaagd en khoop dus spannende match, waar mn aanvallers es wa beter scoren uit hun kansen (altijd meer kansen dan tegenstander maar minder of evenveel doelpunten :p)

Btw, vlug een vraagske, motsen als uw ts op kalm staat, heeft da veel effect?

-mkz.lama-

Legacy Member
ksta 1ste met 7 punten voorsprong op de 2de
ik moet vandaag tegen die 2de en kga MOTsen
waarom: kheb al 2 maal gePICt na een en kwil eens zien hoe mijn ploeg presteert bij MOTS
waarom2: kwil die kerel gewoon een pandoering van jewelste geven :D

sjoene

Legacy Member
net stadion uitgebreid naar 35500 in zesde, tzit al vol:d:d:d:d

verder speel ik als derde tegen den eerste, mijn plaats ligt vast, pic dus, volgende week ook en dan laatste match thuis probere van beste stats toch nog toe te hale, ook probere van mij als derde zodanig te plaatse dak volgend seizoen uitkom tegen een 8ste uit 5de die zijn ploeg kwijt is:d

nu alleen hope dat et lukt:d

BuffaloKampioen

Legacy Member
Ik sta eerste met 59 - 4 als doelpuntessaldo en alles gewonnen behalve de eerste match ofzo een gelijkspel :p

En vandaag tegen den 4de en kzit op m'n gemak

Greetz

EDIT: gewonnen met 0-5, 98% balbezit

morris

Legacy Member
Zoals door killblok al gezegd, zeer belangrijke match vandaag :)
Wie wint zal heel waarschijnlijk toch wel kampioen kunnne worre :D

En voor de moment ziet het voor mij der vrij goed uit nl. 0-1 voor :)
Ma als alles normaal uitdraait moet het wel een overwinning voor sjarels worden natuurlijk :p


Edit : 3-1 tja... nix an te doen he :p

Forza

Legacy Member
How jam, kstan 1-2 achter, hoe lang ist geleje dak nog zo'n spannende match hem gehad :D

sToRm

Legacy Member
Nemesio Benedit perst zichzelf door de verdedigingslinie in de 17e minuut en maakt de 4 - 0. Het begint er steeds slechter en slechter uit te zien voor de bezoekers. Op dat moment zakt Vivitonios terug, om zo de voorsprong veilig te stellen.

Ben op PIC bezig, ma spijtig genoeg zakken ze nu trug, de pussies :p

D@rK Sl@YeR

Legacy Member
Ik sta 3de en ik moet tegen de 6de

En al direct 0-1 voor. :applause:

In de 31 minuut 1-1 :cry:

einsteinbrain

Legacy Member
ik moet tegende 7de,zelf ban ik 6de
bij verliest haalt hij mij in

goed begonnen al 2 keer voorgekomen maar jammer genoeg ook al 2 keer terug gelijk gemaakt

Forza

Legacy Member
45e minuut: Beide teams gaan de rust in met een 1 - 3 stand. Beemsterkaas had het meeste balbezit, namelijk 56 procent.

Den ht is weer logisch vandaag :wtf:

gertjanos

Legacy Member
buh, ier juist et zelfde: 1 - 0 is de ruststand. gertjanos had het meeste balbezit, namelijk 63 procent.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan