Interficio
Legacy Member
Binnen een uurtje beginnen we eraan 
Ik moet tegen den derde, k sta zelf tweede.
Deze match is echt extreem belangrijk voor promotie, k ga dus MOTS'en.
Speciaal een goed keeper en goed verdediger aangekocht voor vandaag en voor de eerste keer in de rode cijfers
.
Hopelijk komt alles in orde

Ik moet tegen den derde, k sta zelf tweede.
Deze match is echt extreem belangrijk voor promotie, k ga dus MOTS'en.
Speciaal een goed keeper en goed verdediger aangekocht voor vandaag en voor de eerste keer in de rode cijfers
Hopelijk komt alles in orde





