Archief - SOCOM Confrontation

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Goldrusher

Legacy Member
2ary13.jpg


officiële site

release: 13 maart 2009
genre: online third person shooter
dev: Slant Six

>>> GameTrailers | Metacritic


SOCOM op PS3, weliswaar niet van Zipper.

• Intense online combat experience with up to 32 players delivered in High Definition
• Unrivaled Community Features with increased clan & ladder support
• Tournaments available at the regional, national and global levels
• Advanced player matching enables players to form teams with their friends or join an online game
• Players will be able to modify their appearance through facial and physical customization
• Integration with SOCOM.com: Stat tracking, clan management tools, My SOCOM pages and more

• 7 modes: Suppression, Extraction, Demolition, Escort, Breach, Control, Elimination.
• 7 highly detailed maps: Crossroads, Quarantine, Urban Wasteland, Kasbah, Desert Glory, Frostfire & Fallen
• Play as one of five special forces units: U.S. Navy SEALs, British S.A.S, German KSK, Spanish UOE, and the French 1er RPIMa

image_socom_confrontation-5453-1272_0003.jpg

hey69

Legacy Member
ziet er nie slecht uit. Draait da op de warhawk engine of zo?

boeffel

Legacy Member
Zalig, eindelijk nieuw nieuws, hopelijk komt deze game rond juli uit ofzo

diknmuis

Legacy Member
boeffel zei:
Zalig, eindelijk nieuw nieuws, hopelijk komt deze game rond juli uit ofzo

dacht overlaatst gelezen te hebben dat hij gepland staat voor september maar ben dus dit nie zeker:confused:

Dumbino

Legacy Member
Je kiest er zelf voor om DLC te betalen of niet, niemand heeft je ooit er tot toe gedwongen. :)

Kan niet wachten tot Socom: Confrontation eindelijk uitkomt. Socom I & II were the good old days. ^^

Solid Q

Legacy Member
Amai die nieuwe screens opt 9lives newssite zien er niet slecht, duidelijk opgekuist vergeleken met de oudere beelden. Dees komt in mijn collectie :) Altijd grote fan geweest, SOCOM I en dan zo zitte roepe op men kamer , BRAVO.... GO TO.... X-RAY

en altijd Spectre YAHOOO going hot :D

zalige tijden

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
wat een sfeer in die screens, wat verlang ik naar september

Karre

Legacy Member
Dumbino zei:
Je kiest er zelf voor om DLC te betalen of niet, niemand heeft je ooit er tot toe gedwongen. :)

Kan niet wachten tot Socom: Confrontation eindelijk uitkomt. Socom I & II were the good old days. ^^

Oftewel bied je de mogelijkheid aan om te betalen met kaarten oftewel geen DLC. Ik krijg het echt wanneer er iets op de Store uitkomt en dat ik het niet kan kopen omdat ik geen VISA kaart heb. SCEE verdient een middelvinger :p. In de VS en Japan kan men tenminste met prepaid cards betalen :sad:.

OT:

Jammer dat er geen SP in zit :(. Ik vond SOCOM 1 zo tof, wel frustrerend omdat er geen chekpoints in zaten :p. Achja, toch zal ik hem kopen :).

Karre

Legacy Member
Nope. Weeral een zoveelste spel dat zijn SP kan afschrijven door idiote mensen die enkel een MP willen spelen. Alsof er nog niet genoeg MP spellen zijn. Daar krijg ik het dus gewoon van. Het is echt huilen met de pet op om een deftige singleplayer nog te vinden tegenover vroeger.

wtf?hax!kthxbye

Legacy Member
maar aan de andere kant is het dan wel een voordeel voor de multiplayer die daardoor meer aandacht krijgt, en Socom moet het voornamelijk hebben van zijn mp,
maar de singleplayer vond ik ook wel aangenaam om te spelen
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan