hardstyle lover
Legacy Member
Op aanvraag Van vele !
Topic over retro serie's jaren 80 - 90
Ikzelf ben nog maar 23 dus jaren 90 kan ik over meespreken
Mijn favoriete Serie was natuurlijk
AIRWOLF 
- Power rangers
- Viper
- knight rider
Vond ik ook zeer goed!
En van cartoon series:
- spiderman
- Turtles
- ducktales
........
Topic over retro serie's jaren 80 - 90
Ikzelf ben nog maar 23 dus jaren 90 kan ik over meespreken
Mijn favoriete Serie was natuurlijk
AIRWOLF 
- Power rangers
- Viper
- knight rider
Vond ik ook zeer goed!
En van cartoon series:
- spiderman
- Turtles
- ducktales
........




. Ik had ook zo'n vest met ne pelsen kraag en badges. In de 80s/90s deed ik met mijn pa ook alle airshows en van die toestanden.