Archief - Retro meeting

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

D-1337

Legacy Member
:applause: Hello beste retro people :music:

In mijn vorige thread zult ge waarschijnlijk al gezien hebben dat liverpool en ik het hadden over eens samen te komen om te retrogamen.
SNES - NES - MEGADRIVE - SATURN - DREAMCAST - ....

We zouden dus een zaal huren ergens,
wat tv's erin zetten, consoles aansluiten en gamen :unsure:
Kosten zou ik verdelen onder de mensen die komen.
Moest het te kostelijk worden , wil Vidiot zijn kelder in Mechelen ter beschikking stellen voor een goeie 15 man in te gamen. dank alvast
Wanneer dit gebeurt zal iets in de Grote vakantie zijn want dit vergt allemaal wat voorbereiding en werk.
Post hier wat je zou kunnen meebrengen,organiseren enzovoort

WAT HEBBEN WE NODIG?

-Tv's
-games
-consoles
-ruimte
- ...

Grtz

D-1337

Legacy Member
ik kan meebrengen :

snes console of 3
5 controllers +-
30 games +- voor snes (cart only)
NES console
2 controllers
PS2
2-3 controllers
20 games

BiZi

Legacy Member
Cava voor mij, enkel kan ik nog geen garantie geven dat ik zeker ga komen.

Mr zoals ik al zei d-leet, als ik kom, neem ik mijn skills mee ;)

BiZi

Legacy Member
ik neem aan --> ryu vs guile ?

Pff instant win m.a.w. voor mij :)

D-1337

Legacy Member
^^
don't be so sure of that
Chun-li neem ik soms ook wel es
te zien welke tegenstander ;)

stuart__little

Legacy Member
ow yeah, just stepped into some leetzor-wannabe clash :rofl:
*leaving thread*

D-1337

Legacy Member
*zucht*
waarom gij niet banned word snap ik ook niet maar kom

stuart__little

Legacy Member
EN IK KOM OOK AF, EN IK NEEM SCORPION WOEHAHAHA WANT IK DOE BACK BACK LOW PUNCH ALL THE TIME, EN MET DIE SPEAR ENZO EN DAN UPPERCUT HIHIHOEHOE, EN DAN MAAK IK AL JULLIE HACKZORSS ZO AFF !!!

en in SF neem ik DHALSIM met z'n coole lange benen, en doe ik heelsan stamp+yoga flame, en zo kunnen jullie NOOBZ mij niets doen,
ikke onsterfelijk zijn, massas vette skills joh!
JA DAS NU ES leet EH d_1337 . :niceone:


-deze post was sarcastisch- :ironic:

D-1337

Legacy Member
stuart__little zei:
EN IK KOM OOK AF, EN IK NEEM SCORPION WOEHAHAHA WANT IK DOE BACK BACK LOW PUNCH ALL THE TIME, EN MET DIE SPEAR ENZO EN DAN UPPERCUT HIHIHOEHOE, EN DAN MAAK IK AL JULLIE HACKZORSS ZO AFF !!!

en in SF neem ik DHALSIM met z'n coole lange benen, en doe ik heelsan stamp+yoga flame, en zo kunnen jullie NOOBZ mij niets doen,
ikke onsterfelijk zijn, massas vette skills joh!
JA DAS NU ES leet EH d_1337 . :niceone:

-deze post was sarcastisch- :ironic:

het is dan ook een discussie over retro , aangezien ik u pwn in SFII en alle andere games , you better stfu ;)
yeah this was some 1337 talkin , en waar hebt gij mij paar moves zien zeggen? ik heb gewoon gezegd dat ik afwacht welk character em gebruikt.
:ironic:

vidiot

Legacy Member
Daarnet nog es kelder en zolder gezien. De zolder zou wel toffer zijn...wat meer licht en een dakterras...

vinteg

Legacy Member
mja ik kan wel wa consoles meebrengen :) (als de nieuwe consoles ook welcome zijn natuurlijk ^^)

xbox
ps2
ps1
psp
nes
snes
N64
GC
gameboy color
GBA
GBASP
NDS
Sega gamegear
Atari 2600
sega MSII

en da zal het zo zijn denk. zit weinig retro tussen (kweetet) merja da kost geld en tijd om ze te zoeken ^^
kheb nog nen ouderen TV ook (goed genoeg voor oude consoles, enkel RF ingang)
ruimte kank spijtig genoeg ni aangeraken. wa ik wel tof zou vinden is als we genoeg consoles hebben da we er zelfs een klein museum van kunnen maken en der dus wa geld uitslaan alst moet ^^

DGEN

Legacy Member
chill he...ik ben de mk king :cool:
kon zowat met elke charachter alle moves + fatalities doen :scream:

...wel op de md2 eh :p

D-1337

Legacy Member
gisteren avondje street fighter II gespeelt , dan ineens overgeschakelt naar MK2 , tot de vast stelling gekomen dat Scorpion geen sonic boom kan :cry:
was echt verschrikkelijk om mij te zien spelen , geen enkele move lukte :p

lopmodeure

Legacy Member
D-1337 zei:
gisteren avondje street fighter II gespeelt , dan ineens overgeschakelt naar MK2 , tot de vast stelling gekomen dat Scorpion geen sonic boom kan :cry:
was echt verschrikkelijk om mij te zien spelen , geen enkele move lukte :p


the L33T talk kent blijkbaar weer geen grenzen hé .... en dat op een zaterdag nacht :woohoo:

FUCK DUDE? DE YOHA FLAME WERKT GEWOONWEG NIET BIJ REPTILE !!!
oei ja, kmoest da bij dhalsim doen :ironic:

:help:

Makaveli

Legacy Member
WTF is da hier tegenwoordig me die kleutermentaliteit... :angry:


anyhoo,
D-1337 goei ideeke, moet er echt nog eens van komen.
als de dag goed uitkomt met mijn uren spring ik ook zeker eens binnen. men tv zal ik niet kunnen meebrengen, maar voor een paar consoles kan ik altijd zorgen :)
ik zal wel zwaar op men kas krijgen in fighters, maar we doen het voor de fun natuurlijk.

laatste (nog niet vermelde) aanwinst trouwens:
http://i23.ebayimg.com/02/i/00/83/e9/80_1.JPG :woohoo:

D-1337

Legacy Member
Makaveli zei:
WTF is da hier tegenwoordig me die kleutermentaliteit...

anyhoo, als de dag goed uitkomt met mijn uren spring ik ook zeker eens binnen. men tv zal ik niet kunnen meebrengen, maar voor een paar consoles kan ik altijd zorgen :)
laatste (nog niet vermelde) aanwinst trouwens:
http://i23.ebayimg.com/02/i/00/83/e9/80_1.JPG :woohoo:

op die 2 kerels boven die mijn Streetfighter post uitlachen moet ge niet letten.
das 1 kerel die mij niet kan verdragen , maakt constant dubbelaka's.
anyway , iedereen met ideeën mag mij toevoegen op msn.
nice aanwist btw :niceone:

waffel

Legacy Member
ik ben altijd al voor gamen geweest, maar kvindt het inderdaad wel beetje vreemd wa gijlle ier zit te zegge van street fighter, kyo vs mihahuah (kzeg maar iets :p) zeg zoiets in pm ofzo want de meeste mensen verstaan ier geen snars van, en ist best beetje hmm "geek" achtig :p

Kzou wel wille meekome ze :p alst ni te ver is, mijn generatie begon maar met de sega megadrive II (maar ik speelde op de super nintendo bij men nonkel vaak op sf mktrilogy aladdin enzo :p:D)

ale tbeste, leuk initiatief btw

D-1337

Legacy Member
thanks ,
maar ik en Bizi hebben een Street Fighter vete aan de gang dus kan soms wat raar overkomen :p
zouden mss eerst eens gewone meeting kunnen houden om eventueel al wat af te spreken enzovoort? is maar gedacht eh =)
Grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan