Archief - plezantste clan part 1

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

welke clan is het plezants


  • Totaal aantal stemmers
    127
  • Opiniepeiling gesloten.

meestermongool

Legacy Member
zoals je hier naast deze post kunt zien ( de tijd ) is het nu 5:50 in de morgen
en ben nog steeds waker
omdat ik niets beters te doen heb ga ik een paar polls maken met clans
zodat we eens kunne zien wie de plezantste , liefste , ... clan is
;)
en bij elke poll geen er 2 clans door .... enz enz


hier zijn al de eerste clans

meestermongool

Legacy Member
er zijn nog veel meer clans
dat weet ik en die komen nog wel
gelieve dus ook niet voor uw eigen clan te stemmen :/ of stem helemaal niet :woohoo:

EDIT : je moet ook niet stemmen voor een clan uit meedelijden . dat weet de clan dat ze moeten veranderen omdat ze :evil: zijn

OzMo

Legacy Member
TPP !

bijna de oudste clan in ET in belgie (na waco en bzz en zo)

RedOX

Legacy Member
meestermongool zei:
zoals je hier naast deze post kunt zien ( de tijd ) is het nu 5:50 in de morgen
en ben nog steeds waker
omdat ik niets beters te doen heb ga ik een paar polls maken met clans
zodat we eens kunne zien wie de plezantste , liefste , ... clan is
;)
en bij elke poll geen er 2 clans door .... enz enz


hier zijn al de eerste clans

De bedoeling van een clan zijn is niet goed staan bij de community:x! Mij zou het persoonlijk niet kunnen schelen wat andere clans/spelers van mij/mijn clan vinden. Zolang ik er maar plezier aan beleef...

scel

Legacy Member
ja de bedoeling van ind is om zo slecht mogelijk bekend te staan bij de community !

i vote bzz

Denzel

Legacy Member
Op deze poll wacht ik al maanden

mongool is on a polling spree

Mayh3M

Legacy Member
Gaat dit eigenlijk over enkel de .et divisies van de clans? Of de clan in't geheel
Nuja, ik stem op bzz als de minst niet-plezante!

DarkDwarf

Legacy Member
Waar Is Ind? >_<

EDIT: Voted DaL, die lijken tot altijd fun te hebben op hun lans, en ik heb gehoord dat die van BzZ echt GEEN woord zeggen op ventrilo tijdens wars.

DeadBull

Legacy Member
DarkDwarf zei:
Waar Is Ind? >_<

EDIT: Voted DaL, die lijken tot altijd fun te hebben op hun lans, en ik heb gehoord dat die van BzZ echt GEEN woord zeggen op ventrilo tijdens wars.
:lol:

ik denk ni dat er 30 seconden op onze ventrilo gezwegen kan worden :)

DarkDwarf

Legacy Member
Bij ons wordt er nooit gezwegen, Pietsnot zaagt uw oren af =/

boOort

Legacy Member
is dal niet #deadly.alliance ofzo? dark alliance is DA denk ik
en is het niet #massacrE ?

groenten, uw taaladviseur

btw ind.et vent>all imo!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan