meestermongool
Legacy Member
zoals je hier naast deze post kunt zien ( de tijd ) is het nu 5:50 in de morgen
en ben nog steeds waker
omdat ik niets beters te doen heb ga ik een paar polls maken met clans
zodat we eens kunne zien wie de plezantste , liefste , ... clan is
en bij elke poll geen er 2 clans door .... enz enz
hier zijn al de eerste clans
en ben nog steeds waker
omdat ik niets beters te doen heb ga ik een paar polls maken met clans
zodat we eens kunne zien wie de plezantste , liefste , ... clan is
en bij elke poll geen er 2 clans door .... enz enz
hier zijn al de eerste clans

zijn
! Mij zou het persoonlijk niet kunnen schelen wat andere clans/spelers van mij/mijn clan vinden. Zolang ik er maar plezier aan beleef...



i know