Archief - Need For Speed: The Run

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Krusty

Legacy Member
Ben zeer benieuwd naar deze titel.
Ik vraag me enkel af hoe de multiplayer eruit gaat zien.

Heeft iemand hierover al nieuws opgevangen?

Angel Of Mercy

Legacy Member
Vorig weekend de demo gespeeld op first look.
De besturing en handeling is goed vergelijkbaar met hot pursuit.
De graphics waren om van te kwijlen mits het zelfde engine is als BF3.

Waren wel maar 2 levels, 1 in de woestijn en andere in een bergpas in de sneeuw waar rotsblokken op de weg vallen :)

Bij mij heeft het een positieve indruk nagelaten bij het spelen :)

Krusty

Legacy Member
Ik ben al een tijdje aan het uitkijken naar een racegame.
Het concept van The Run spreekt mij enorm aan.

Goed om te horen (lezen) dat de graphics alvast meer dan in orde zijn.
Hot Pursuit heb ik echter nooit gespeeld. Zal eens een oude review opzoeken.

Uit uw post kan ik aflijden dat het een singleplayer demo was?
Was er ook al nieuws over de multiplayer op First Look?

SpeedFreak.be

Legacy Member
Ik ga deze in ieder geval niet pre-orderen. De laatste titels van NFS waren gewoon slecht (met uitzondering van Shift (1 en 2)). Het concept ben ik ook wel een beetje beu.

R3L4X

Legacy Member
Er zou eens een update op Most Wanted of de Underground-reeks moeten komen, dat vond ik persoonlijk toppers uit de reeks.

Angel Of Mercy

Legacy Member
Ja was single player demo, met 2 levels.
Over de multiplayer is niets gezegt geweest.
Denk dat multi via autolog good vergelijkbaar zal zijn met hot pursuit

DelusioN

Legacy Member
Fucking EA, weeral geen PC demo?wtf zijn er ze mee bezig?
Arggggg

maccie

Legacy Member
Angel Of Mercy zei:
De besturing en handeling is goed vergelijkbaar met hot pursuit.

En ..... men goesting is al over. Zou willen dat ze eens teruggingen naar hun klassieke manier van besturing :|
Hot pursuit = plankgas 24/7, in bochtjes gewoon ff tikje geven op de rem en zo maar door de bocht uit gooien ... belachelijk dus

Angel Of Mercy

Legacy Member
In the run vliegde ni zomaar door bocht.
Trukje met tikje op gas werkt ni :p

Thin Liz

Legacy Member
DelusioN zei:
Fucking EA, weeral geen PC demo?wtf zijn er ze mee bezig?
Arggggg

Idd, als je zeker bent van je spel dan geef je gewoon een demo vrij. Dat doen ze al niet, veelbetekenend... Is het een weer een cr*pspel EA of een slechte port?

flyingdutchman

Legacy Member
Thin Liz zei:
Idd, als je zeker bent van je spel dan geef je gewoon een demo vrij. Dat doen ze al niet, veelbetekenend... Is het een weer een cr*pspel EA of een slechte port?

Ik gok op beide.

SpeedFreak.be

Legacy Member
flyingdutchman zei:
Ik gok op beide.

We've got a winner. :p Nee serieus gezien de laatste releases wacht ik echt wel eerst de definitieve reviews af voor dat ik sowieso wat doe, maar ik vrees dat dit de zoveelste pulptitel in de reeks gaat zijn. :unsure:

SXe

Legacy Member
Ik vergeef het hen nog altijd niet dak ik voor NFS: HP 2010 50 euro betaald heb :angry:

Thin Liz

Legacy Member
Geen cockpitview is sowieso al een no-buy voor mij. Lijkt me eerder van 'geen moeite' willen doen ook...
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan