Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.


Unfortunately the NFS The Run demo won't be available for PC.
Angel Of Mercy zei:De besturing en handeling is goed vergelijkbaar met hot pursuit.
DelusioN zei:Fucking EA, weeral geen PC demo?wtf zijn er ze mee bezig?
Arggggg
Thin Liz zei:Idd, als je zeker bent van je spel dan geef je gewoon een demo vrij. Dat doen ze al niet, veelbetekenend... Is het een weer een cr*pspel EA of een slechte port?
flyingdutchman zei:Ik gok op beide.
Nee serieus gezien de laatste releases wacht ik echt wel eerst de definitieve reviews af voor dat ik sowieso wat doe, maar ik vrees dat dit de zoveelste pulptitel in de reeks gaat zijn. 
SXe zei:Ik vergeef het hen nog altijd niet dak ik voor NFS: HP 2010 50 euro betaald heb![]()
Slim van jouvincort zei:Slim van jou
Voor de rest viel het nog redelijk mee imho.