killerdude
Legacy Member
Hallo ik ikzit met een klein probleemke e :
er is 1 iets dat ik weet maar het is nog niet voledig
ik zal het eens uitleggen .
Ik zou graag hebben als ik schiet dat ik automatisch ook spring (<= dit deel weet ik )
Maar als je dit doet spring je bij alle geweren .
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is da ik allen spring als ik schiet bij shotgun ?
dank u alvast voor uw antwoord !
er is 1 iets dat ik weet maar het is nog niet voledig
ik zal het eens uitleggen .
Ik zou graag hebben als ik schiet dat ik automatisch ook spring (<= dit deel weet ik )
Maar als je dit doet spring je bij alle geweren .
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is da ik allen spring als ik schiet bij shotgun ?
dank u alvast voor uw antwoord !


)
) en daar zie ik hoe het moet ^^