Archief - JUMP en SCHIET

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

killerdude

Legacy Member
Hallo ik ikzit met een klein probleemke e :
er is 1 iets dat ik weet maar het is nog niet voledig
ik zal het eens uitleggen .
Ik zou graag hebben als ik schiet dat ik automatisch ook spring (<= dit deel weet ik )
Maar als je dit doet spring je bij alle geweren .
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is da ik allen spring als ik schiet bij shotgun ?
dank u alvast voor uw antwoord !

UniKorn

Legacy Member
je kan een toets binden waar je je wapen mee kiest en een scriptje uitvoert om het te activeren

bij alle andere wapens voer je een scriptje uit om het te desactiveren

GeTa

Legacy Member
dan bind je beter dat als je schiet je bukt en leant hoor want als je dan op een ledge van roof staat en er is ne gast en ge wilt er op schieten word da ne lange weg naar benede

Silent Thunder

Legacy Member
g3t4 zei:
dan bind je beter dat als je schiet je bukt en leant hoor want als je dan op een ledge van roof staat en er is ne gast en ge wilt er op schieten word da ne lange weg naar benede
Not very smart... Het gaat over shotgun = close combat. Gevolg van bukken: ge raakt den andere in zijn kl*ten en wordt zelf in de kop geschoten. Gevolg van springen: ge wordt zelf in uw voeten geraakt en raakt den andere in zijne kop. Bovendien zijt ge een moving target, wat moeilijker te raken is.

killerdude

Legacy Member
:help: :help: ik snap het niet echt wat moet ge juist in de console doen dan

killerdude

Legacy Member
:bow: :bow: silent goed gezien want ik zou het graag gebruiken in de wars :cool:

beton

Legacy Member
lol, .. man da vindek allemaal maar zever in pakskes ze, how about, gewoon springen drukken en schieten drukken? als ge al scriptjes moet gaan gebruiken om iemand in zijne kop te schieten ..
btw, moving target, jah, maar wel de meest predictable movement ooit, .. ooit instagib q3 gespeeld ? vanaf ge springt zijde dood, omdat in de lucht uw baan volledig voorspelbaar is, wanneer zijde een goei moving target - als op de grond heen en weer beweegt.

dus, aim gewoon zelf naar het hoofdje ipv een poging te doen om daar een scriptje voor te maken.

GeTa

Legacy Member
lol alsof springen iets uitmaakt bij close combat
en als je dat van buk lean doet weweeg je ook want dan shiet je buk je en lean je dan staat ge weer recht dan bukt en leant ge weer

murdoc

Legacy Member
gebt toch nen knop voor te springen :crazy:

terwijl ge schiet, duwt ge daarop !!

killerdude

Legacy Member
mannen wat moet ik drukken in de console en het is ook wel alleen voor in close combat ( shotgun e ) t'is gelijk leanen of springen

GeTa

Legacy Member
<RAVEheart> zei:
leanen is voor noobs die het in het rechtstreekse gevecht niet kunnen halen :(
dan kunt ge ook zeggen shotgun is voor noobs die het in een gevecht met primary wapens niet kunnen halen
gij zijt zo een van die gasten die liever sterven terwijl ge loopt in plaats van enen afknalt terwijl ge stilstaat zeker?

scrappydoo

Legacy Member
niks is voor noobs ALLES is voor owners tbh met eender welk gun of eender welk move of welk script dat je gebruikt (als het geen cheats maakt ofc :))
leanen speel op een ext server als je nog neit kan raken tegen 1 dat leant = noob :) shotgun vind ik persoonlijk moeilijkste wapen te controleren maar ik heb een mentor (beton :D) en daar zie ik hoe het moet ^^

killerdude

Legacy Member
gvd kan er ier iemand op men vragen beantwoorden !!!

leanen is ook goed zelf bukken of springen zolang dat het maar bij shotgun is


killerdude zei:
Hallo ik ikzit met een klein probleemke e :
er is 1 iets dat ik weet maar het is nog niet voledig
ik zal het eens uitleggen .
Ik zou graag hebben als ik schiet dat ik automatisch ook spring (<= dit deel weet ik )
Maar als je dit doet spring je bij alle geweren .
Ik zou graag willen weten of het mogelijk is da ik allen spring als ik schiet bij shotgun ?
dank u alvast voor uw antwoord !

Kid_C

Legacy Member
g3t4 zei:
dan kunt ge ook zeggen shotgun is voor noobs die het in een gevecht met primary wapens niet kunnen halen
gij zijt zo een van die gasten die liever sterven terwijl ge loopt in plaats van enen afknalt terwijl ge stilstaat zeker?

omg

nooit op gelet dat als iemand leant en je op zn hoofd schiet er evenveel damage afgaat als op zn borst schieten als hij normaal staat ?

GeTa

Legacy Member
Kid_C zei:
omg

nooit op gelet dat als iemand leant en je op zn hoofd schiet er evenveel damage afgaat als op zn borst schieten als hij normaal staat ?
lol omg wat heeft dat met mijn post te maken

beton

Legacy Member
Kid_C zei:
omg

nooit op gelet dat als iemand leant en je op zn hoofd schiet er evenveel damage afgaat als op zn borst schieten als hij normaal staat ?

da's nonsens tbh

beton

Legacy Member
scrappydoo zei:
shotgun vind ik persoonlijk moeilijkste wapen te controleren maar ik heb een mentor (beton :D) en daar zie ik hoe het moet ^^

hihi .. me = shotgunking ! (en aknoob, maja da houw ik stillekes :D)

killerdude

Legacy Member
zou er astublieft iemand kunnen beantwoorden op men vraag !!!!!

&lt;RAVEheart&gt;

Legacy Member
g3t4 zei:
gij zijt zo een van die gasten die liever sterven terwijl ge loopt in plaats van enen afknalt terwijl ge stilstaat zeker?

ik was zo ne gast bij wie het na drie kansen door de kop was tot da plots nietmeer werkte en wat ik ook deed diene andere er niet aan ging, omdat em daar gebukt en krom stond. Ge kunt zeggen wat ge wilt zoiet verziekt sof, niks met primary guns heeft da te maken. Gij zijt wss beter met ak tegen mij, ma ik ben beter met shottie, waar is dan de eerlijkheid da gij gaat leanen en ik geen kans meer heb en gij maar hoeft raak te knallen


ach, ik heb geen goesting om een flamethread over leaning te beginnen.



slu
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan