Archief - |GT5| Photo Mode

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

devil

Legacy Member
Ik vind het wel eens Leuk om al die coole en mooie fotos te zien die jullie maken in GT5.
Ik heb er zelf nog geen gemaakt maar dat komt nog wel.

Dus ik zou zeggen post dus hier je mooiste zelf gemaakte fotos van GT5 :applause:


hoe:

- exporten naar XMB -> kopiëren naar USB-stick
- op PC uploaden naar imgur.com, tinypic.com, abload.de; geen Imageshack


belangrijk:

- geen foto's posten breder dan 1280 pixels
- vermeld liefst ook het merk en model van de auto('s) op de foto, niet iedereen kent immers alle auto's uit de game

.

Gizmo_1987

Legacy Member
Het zou mss handig zijn om eens een tutorial te maken met alle opties van de fotomode...

Ik heb deze al:

154359_10150090226953523_626703522_7071786_2661069_n.jpg


155950_10150090878148523_626703522_7080235_5691918_n.jpg

ULTRAnumb

Legacy Member
laat dan wel mensen als ze img tags gebruiken hun screens in spoilers zetten
anders gaat ge lang bezig zijn om een ganse pagina te laden

Gleke

Legacy Member
hoe kan ik al ik pics getrokken heb op mijn pc zetten
en hoe kan ik ze dan op deeze forum osten ??
die BMW lijkt wel en mini auto op en speelgoed circuit xD

Goldrusher

Legacy Member
vanbelle zei:
hoe kan ik al ik pics getrokken heb op mijn pc zetten
en hoe kan ik ze dan op deeze forum osten ??
exporten naar XMB -> kopiëren naar USB-stick
dan op PC uploaden naar imgur.com, tinypic.com, abload.de

Muscleduck

Legacy Member
Vraagje: Ik dacht dat je 14MP foto's kon pakken in dit spel? Weet iemand hoe?
Vraag 2: Hoe pak je foto's tijdens een race?

Goldrusher

Legacy Member
1. momenteel max 1920x1080
2. replay pauzeren, staat knop "photo mode"

ReBirTh

Legacy Member
Ff deze thread gebruiken voor iets. Ik ben namelijk een poging aan het ondernemen om van iedere auto in GT5 pics te verzamelen. Aangezien me dat alleen nooit gaat lukken, zou ik graag wat hulp inroepen. Dus als er hier wat mensen zijn die me willen helpen, zal ik dat zeker appreciëren. :)
Jullie mogen die pics ook altijd ergens online in een album zetten, en me de link bezorgen. Maar wel zou ik graag telkens weten over welke auto het gaat in de foto (zo goed die allemaal uit elkaar houden, kan ik nu ook weer niet)
Dus, al wie me wil helpen, ik ben jullie eeuwig dankbaar ;)

Rechoque

Legacy Member
Misschien is het dan ook handig voor de personen die je willen helpen welke wagens je al hebt op foto? Dus misschien zou je een lijst kunnen maken die mensen informeert van welke auto je nog een foto moet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan