Archief - F.E.A.R. 3

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Genius

Legacy Member
Sinds gisteren aan het spelen en ik moet zeggen...wat een top game!

Alles voelt vrij soepel aan, graphics en gore zijn zeer goed.

Alleen jammer dat naarmate je vordert in het spel (en bijgevolg meer points krijgt door verschillende challenges te vervolledigen) je extra moves kunt unlocken.

Die challenges hoeven voor mij niet. Maar dat is uiteraard een detail.

rafbanaan

Legacy Member
GeneH zei:
no xplode, laat het...De speeltijd is voorbij. Ketnet is volop bezig, hou u liever daar met bezig.

In ieder geval, juist nog een halfuur gespeeld en het is echt een dijk van een game. Alles voelt zeer "natuurlijk" aan, AI van de enemies is wel behoorlijk goed.

AI goed ?

Helft van tijd zitten die brainless naar mij te rushe :p
En neen, niet die shotgun boys :P

AssassiN

Legacy Member
RiskGhost zei:
Vanaf middernacht es aan beginnen zie. :)

Is ni unlocked om middernacht, pas rond 2 uur 's morgens.
Ik zal het al ni meer kunnen spelen :(, moet morgen werken.

Genius

Legacy Member
rafbanaan zei:
AI goed ?

Helft van tijd zitten die brainless naar mij te rushe :p
En neen, niet die shotgun boys :P

Dat vind ik tenminste goed, anders zitten ze maar achter een hoekske te wachten. en dan hebt ge er ook niks aan.

Nu moet ik wel zeggen dat fear 1 nog steeds de meest creepy was.

lowscore

Legacy Member
rafbanaan zei:
AI goed ?

Helft van tijd zitten die brainless naar mij te rushe :p
En neen, niet die shotgun boys :P

Hoe is het AI in vergelijk met de eerste F.E.A.R.? Ik ben nu aan de eerste bezig en ik ben wel serieus onder de indruk van de manoeuvres die de vijandige soldaten maken: zoals hele gangen en kamers rond lopen om te flanken, constant van positie veranderen en over obstakels springen (bvb. van een loopbrug over de reling, hup naar beneden). 'k Heb dat wel al in andere games gezien, maar niet op zo'n overtuigende manier.

Cypher

Legacy Member
voila thread opgeruimd...

Ik weet niet van waar de kindertjes eventjes kwamen spammen, maar dit is hier niet een off-topic forum! Gedraag u aub!

Yusifer

Legacy Member
Ah spijtig dat m'n post ook verwijderd werd. :) Soit, ontopic:

Net FEAR 3 gekocht op Steam, maar de install button is er niet en als ik op "Install Games" klik na aankoop, gebeurt er niks. :( Working as intended of een fout van Steam?

nTFs

Legacy Member
Volgens Steam is het spel pas beschikbaar op 24 Juni..nog 5 uur ongeveer dus...

=Ermac=

Legacy Member
Jammer dat men pc te zwak is.Anders had ik die ook gekocht.
Ik zou die niet eens op low kunnen draaien als ik die site mag geloven.
Hoe zit dat met uw mouse side buttons?
Er is trouwens iemand op b&s die keys verkoopt voor steam.(25€)

Yusifer

Legacy Member
nTFs zei:
Volgens Steam is het spel pas beschikbaar op 24 Juni..nog 5 uur ongeveer dus...

Installeren =/= spelen.

Altijd al heb ik bij pre-orders van Steam het spel kunnen installeren, en spelen kon je dan pas als het unlocked was... :)

AssassiN

Legacy Member
RiskGhost zei:
Installeren =/= spelen.

Altijd al heb ik bij pre-orders van Steam het spel kunnen installeren, en spelen kon je dan pas als het unlocked was... :)

Ik heb de game gekocht retail en bij installatie kwam erop dat hij nog niet uitgekomen is maar was wel al toegevoegd aan mijn library(zonder installatie). Er staat geen knop bij voor downloaden of spelen :p. Bij de store staat dat hij unlocked over 4 uur.

Dus rond 2 uur zal je pas kunnen spelen. Even wachten ;).

FoO

Legacy Member
waarom wordt mijn post hier verwijderd? djeezes seg ik stelde een normale vraag...

spel ligt sinds vandaag in de rekken maar de pc versie is pas vanaf morgen te installeren. dat was dus het juiste antwoord.
dwaas daze het dan al in de rekken leggen eigl.

Yusifer

Legacy Member
AssassiN zei:
Ik heb de game gekocht retail en bij installatie kwam erop dat hij nog niet uitgekomen is maar was wel al toegevoegd aan mijn library(zonder installatie). Er staat geen knop bij voor downloaden of spelen :p. Bij de store staat dat hij unlocked over 4 uur.

Dus rond 2 uur zal je pas kunnen spelen. Even wachten ;).

Rond 2 uur gaan we het pas kunnen installeren en DAN spelen, bedoel je. :p

Genius

Legacy Member
Side buttons kun je gewoon instellen. Is tegenwoordig wel een must in elke shooter.

Heb eindelijk de nailgun! Vijanden vliege 20m achteruit tegen ne muur.

rafbanaan

Legacy Member
lowscore zei:
Hoe is het AI in vergelijk met de eerste F.E.A.R.? Ik ben nu aan de eerste bezig en ik ben wel serieus onder de indruk van de manoeuvres die de vijandige soldaten maken: zoals hele gangen en kamers rond lopen om te flanken, constant van positie veranderen en over obstakels springen (bvb. van een loopbrug over de reling, hup naar beneden). 'k Heb dat wel al in andere games gezien, maar niet op zo'n overtuigende manier.

Yup, is inderdaad leuk. Maar soms heb ik de indruk dat ze gewoon naar je toe lopen :p

(ps. ik doe de review. Voor ik word bekeken van pirate :p)

=Ermac=

Legacy Member
GeneH zei:
Side buttons kun je gewoon instellen. Is tegenwoordig wel een must in elke shooter.

Mja,Fear 1 heeft dat.Fear 2 niet.
Fear 3 nu wel dus dat is goed nieuws.

grinshu

Legacy Member
Ik ga hem denkek weerstaan, wachten tot ie wat goeikoper staat en een van mijn maten wil coop spelen

Ikaruga

Legacy Member
wat is er met die shotgun gebeurd? Das precies ne ijzeren balk geworden. Hij voelt precies ook nogal underpowered aan. Straight in the face van 4m afstand doet niet zo veel

AssassiN

Legacy Member
First person cover systeem. Really?
Wat is er mis met crouching? Het zit in de game!
Consolized game again -.-, geen lean left en lean right meer(wss daarom dat die cover systeem erin gestoken werd).

Ik wil het terug zoals de eerste game!!
Medkits, armor, leans, HP-systeem

Die maken juist deel uit van de moeilijkheid van de game, nu kan je terug in cover gaan en reloaden + 1 sec wachten en je ziet dat uw levens helemaal terug zijn.

De graphics zien er ni slecht uit, het schieten voelt wel aangenaam aan(shotgun nog ni uitgeprobeerd), de horror-effects die ik tot nu toe gezien heb stellen niet te veel voor(was veel enger in de eerste game).

Heb wel maar tot nu toe de eerste 5 min gespeeld, dus veel heb ik nog ni gezien :p.
Kan zijn dat de horror effects later veel enger worden, we'll see.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan