Genious
Legacy Member
bon, we zijn er al uit dat we toch geen remake gaan doen 
gaan een andere verhaallijn doen die de verhaallijn van doom 3 een paar keer gaat kruisen (zoals opposing force voor HL)
mensen die nog willen meedoen zijn steeds welcome, vooral modellers zouden van pas komen
(voor weapons en low(er) poly monsters)
als we jullie hulp, inspiratie... kunnen gebruiken ga ik dat ook hier in eht vervolg vermelden
nodig:
-naam voor de mod
-naam voor het mod team
binnenkort post ik hier ook de verhaallijn die betee grotendeels bedacht heeft en aant uitschrijven is
aan de mods: ge moogt die remake topic nu dus closen aangezien we hier verder gaan
*EDIT*
misschien interessant om te weten: we zijn al met 6-7 man

gaan een andere verhaallijn doen die de verhaallijn van doom 3 een paar keer gaat kruisen (zoals opposing force voor HL)
mensen die nog willen meedoen zijn steeds welcome, vooral modellers zouden van pas komen
(voor weapons en low(er) poly monsters)als we jullie hulp, inspiratie... kunnen gebruiken ga ik dat ook hier in eht vervolg vermelden

nodig:
-naam voor de mod
-naam voor het mod team
binnenkort post ik hier ook de verhaallijn die betee grotendeels bedacht heeft en aant uitschrijven is
aan de mods: ge moogt die remake topic nu dus closen aangezien we hier verder gaan

*EDIT*
misschien interessant om te weten: we zijn al met 6-7 man


