Archief - Dominion!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Kennethdw

Legacy Member
Het is dus de grote update van deze week! Een nieuwe game mode!

Bevestigd door RIOT zelf op forums.

Kan nu geen links geven want zit op me werk maar zal straks alles poste dak er al over gelezen heb.
Het blijkt dus een Capture the flag soort game mode te zijn. Ben zelf enorm curieus!




Feel free to discuss.

el shorty

Legacy Member
Klinkt interessant: in fps games ben ik altijd ctf fan geweest. Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan implementeren... Ik ben curieus

Misterblort

Legacy Member
dieje preview tekst..

When you’re a gamer, you get so frustrated when a developer isn’t listening to you. We encourage every employee to publish on the forums and directly engage with users. We’re not aware of any other company that does that. We think it’s healthy.

dan toch ni met europa zelleuh!

pinoken

Legacy Member
Doet mij denken aan conquest in bloodline champions. Niet dat 'k zeg dat het een rip off is maar 't trekt er wel sterk op.

'k Is interessant maar eigenlijk ook heel gericht op soloplay als er meerdere controlepunten zijn die gewoon los van mekaar op de map verspreid staan. Desnoods met zijn 2'en maar echte teamplay moedigt zo'n mode toch ook weer niet aan. Ten minste, als het is zoals ik beschrijf eh, met controlepunten los van elkaar. Ze gaan toch wel dingen mogen doen om te zorgen dat champs als Kassadin, Tf, Pantheon, etc. niet zwaar OP gaan zijn door hun immense movability.

Utred

Legacy Member
Dat is toch geen ctf, maar control points zoals in CoH.
Wat een afschuwelijk artikel. Die kerel heeft ook geen flauw idee waar hij over bezig is.

Ben wel es benieuwd hoe dit gaat uitdraaien. Kan leuk worden als ze het goed doen.

Kennethdw

Legacy Member
Voel me eig wel bedrogen, ze zeiden dat ze iets groots gingen uitbrengen deze week. Een aankondiging voor iets dat niet komt telt niet eh :(

Maar hoop wel dat het minstens in augustus nog komt, zal wel plezant worden eens afwisselling :)

smon

Legacy Member
Nice, werd wel eens tijd dat er een andere gamemode/map kwam.
Jaegger159753 zei:
Nu is de vraag, wanneer komt het uit?
"As for the release date, Ryan Scott, Lead Champion Designer, told us that Dominion will be out very shortly after they're shown off at the conventions."

Klinkt als een release ergens in september.

Jaegger159753

Legacy Member
Kennethdw zei:
Voel me eig wel bedrogen, ze zeiden dat ze iets groots gingen uitbrengen deze week. Een aankondiging voor iets dat niet komt telt niet eh :(

Maar hoop wel dat het minstens in augustus nog komt, zal wel plezant worden eens afwisselling :)
Ik hoopte dat dit nog iets anders was dan de announcements.

Kan me moeilijk inbeelden dat zij heel de week liggen te twitteren "LULZ IM SO EXCITED, I CANT WAIT, TOTAL SURPRISE" terwijl het dan gewoon een fucking announcement is voor iets dat over 1-2 maanden komt :p

pinoken

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik hoopte dat dit nog iets anders was dan de announcements.

Kan me moeilijk inbeelden dat zij heel de week liggen te twitteren "LULZ IM SO EXCITED, I CANT WAIT, TOTAL SURPRISE" terwijl het dan gewoon een fucking announcement is voor iets dat over 1-2 maanden komt :p

Sounds like Riot to me. :unsure:

Unkn0wn

Legacy Member
Dominion is 5v5.

Dominion won't be live on the servers until after PAX is over (which ends around the 28th of August). We want to get it out as soon as possible and we hope to prove to you all that this will indeed be soon by how finished the map will look at Gamescom/PAX

MrFlava-

Legacy Member
Het zal samen komen met Season 2 endat zal eind augustus zijn dus dan zullen we een zeer grote update verwachten.

Alex40014

Legacy Member
Na 28 augustus staat in de update want dan kan je het nog spelen op PAX Prime, kort daarna zeggen ze dat het voor iedereen beschikbaar wordt.

Kennethdw

Legacy Member
Jaegger159753 zei:
Ik hoopte dat dit nog iets anders was dan de announcements.

Kan me moeilijk inbeelden dat zij heel de week liggen te twitteren "LULZ IM SO EXCITED, I CANT WAIT, TOTAL SURPRISE" terwijl het dan gewoon een fucking announcement is voor iets dat over 1-2 maanden komt :p

Na nen hoop red posts te lezen is het dus inderdaad wel dat ze zo opgetogen waren voor deze announcement. Dus niets nieuws deze week :(

smon

Legacy Member
Wat hadden jullie dan wel verwacht als een compleet nieuwe gamemode niet genoeg is? :wtf:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan