Kennethdw
Legacy Member
Het is dus de grote update van deze week! Een nieuwe game mode!
Bevestigd door RIOT zelf op forums.
Kan nu geen links geven want zit op me werk maar zal straks alles poste dak er al over gelezen heb.
Het blijkt dus een Capture the flag soort game mode te zijn. Ben zelf enorm curieus!
Feel free to discuss.
Bevestigd door RIOT zelf op forums.
Kan nu geen links geven want zit op me werk maar zal straks alles poste dak er al over gelezen heb.
Het blijkt dus een Capture the flag soort game mode te zijn. Ben zelf enorm curieus!
Feel free to discuss.





