Archief - CoD: United Offensive SP DEMO!!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

NaaiT

Legacy Member
aangezien er blijkbaar nog gen topic is over de demo: (wat toch meer in het oog springt dan zo hier en daar wat replies :p)

https://www.beyondgaming.be

downloade maar ^^

zet hieronder maar wat je er van vind :)

ik vin die demo echt wel vréé sjiek, eerst en vooral omda ze bijna nx aan de gameplay/graphics verandert hebben, waar ik natuurlijk vree blij om ben (cfr. moh met fucked up spearhead en breakthrough ;) )
2nd die sfeer in de demo: je maakt werkelijk alle soorte aspecte van de oorlog mee, en je wordt van de ene kant naar de andere kant geslingerd. Ene keer ben je aant patrouilleren, dan ineens rij je door de vijandelijke linies om terug te keren naar je eigen linie en deze te verdedigen. Dit zal wsl wel hun sterkste splevel zijn, maar dan nog :love:
3nd diene 30. die ruult :p

Flashke

Legacy Member
sterkste sp-level? 'k denk het niet.
normaal geven ze meestal wel een sterk level als demo, maar meestal zitten er nog veel betere levels in de full.
remember de dawnville en burnville demo, maar die in vergelijking met sommige levels in de full.....

de demo is gewoonweg zalig
en schieten met die 30 cal. is ongelofelijk nice.
die automatic riffle van de duitsers is ook een knap nieuw wapen.
Ik kijk uit naar de full
de sfeer, de sfeer
ik ga deze week nog eens een boek over the battle of the bulge ter hand nemen :)
en mss pak ik de auto en rij ik nog eens naar Bastogne

Gohan

Legacy Member
bah, sp boeit me totaal niet, is het downlaoden neit waard voor mij, moest het nu een mp zijn met nieuwe map, ot daar toe, maar sp niet ^^


mijn mening dan :=)

Daedie

Legacy Member
Flashke zei:
die automatic riffle van de duitsers is ook een knap nieuw wapen.

semi-automatic mijn vriend :).

ontopic: kheb goeie hoop voor deze expansion :D.

ZyphO

Legacy Member
ik vindt de expansion wel goed. maar gaat iedereen dan ook wel van cod naar cod uo / beide spelen ???.

als dit niet zo is zal wel de community serieus opsplitsen.
Maar ik hoop dat dit niet gebeurd. :cry: .

Het was het downloaden waard

V1sjE

Legacy Member
IK HEB DE FULL whiiii, imo bijna heel tzelfde, paar grote aanpassingen

ZyphO

Legacy Member
SouLr@v3N^ zei:
Is het hier nu al uit??


ofwel gedownload ergens van een FTP .

ofwel laten verzenden van Amerika naar hier....

24ste September is onze winkels

NaaiT

Legacy Member
Radicale zei:
ik vindt de expansion wel goed. maar gaat iedereen dan ook wel van cod naar cod uo / beide spelen ???.

als dit niet zo is zal wel de community serieus opsplitsen.
Maar ik hoop dat dit niet gebeurd. :cry: .

Het was het downloaden waard
mja de community gaat gewoon vergroten, er gaan veel nieuwe peepz bijkomen die wat irri gaan overkomen voor de peepz die ier al zitten ;) Maar gelijk hier gaat het forum niet opgesplitst worden denk ik, dus echt 'splitsen' gaat het niet zijn.
Qua servers weet ik nog niet, als uo héél goed is worden die mss verandert denk ik (DENK IK e :p)

ZyphO

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
mja de community gaat gewoon vergroten, er gaan veel nieuwe peepz bijkomen die wat irri gaan overkomen voor de peepz die ier al zitten ;) Maar gelijk hier gaat het forum niet opgesplitst worden denk ik, dus echt 'splitsen' gaat het niet zijn.
Qua servers weet ik nog niet, als uo héél goed is worden die mss verandert denk ik (DENK IK e :p)


was hetzelfde ongeveer zoals RTCW.... ging allemaal lekker goed en wel.

RTCW : ET was er dan " gratis " dan nog wel en toen was rtcw gewoon verleden tijd bijna....

Voor vergroting van de community betwijfel ik het wel hoor. Je moet dan al voor de hele nieuwe 2 games aanschaffen wat ik niet veel mensen zie doen.

Alexis

Legacy Member
oftoppic : ik zit in het ict lokaal :) tis bere PIMP.


ontopic: demo vind ik niet zo goed . ik vind de sneeuw levels niet zo goed in het algemeen. ik wil gras levels. maar het is wel een coole demo. het gaat hard ownen.

TX.Conn

Legacy Member
Uit goede bron heb ik vernomen dat er maar 1 nieuwe mp map is bijgekomen de andere mp maps zijn hetzelfde als CoD zelf.

*EDIT* mijn excuses er zijn meer maps op mp gebied mijn goede bron keek maar naar 1 gametype.

wel dom da ze de mp maps van CoD in de expansion hebben gestoken.

NaaiT

Legacy Member
TX.Conn zei:
Uit goede bron heb ik vernomen dat er maar 1 nieuwe mp map is bijgekomen de andere mp maps zijn hetzelfde als CoD zelf.

*EDIT* mijn excuses er zijn meer maps op mp gebied mijn goede bron keek maar naar 1 gametype.

wel dom da ze de mp maps van CoD in de expansion hebben gestoken.
dat is écht wel ni dom, anders zouden ze op coduo servers geen enkele codmap kunnen spelen ;)

TX.Conn

Legacy Member
.Nighthawk. zei:
dat is écht wel ni dom, anders zouden ze op coduo servers geen enkele codmap kunnen spelen ;)

zit dan wel ni veel vernieuwing in van maps als ze dezelfde terug ingestoken hebben ^^ iedereen kent ze al en zal dan terug zelfde taxs zijn,...
zouden beter die weg laten en vervangen door nieuwe maps.

NaaiT

Legacy Member
TX.Conn zei:
zit dan wel ni veel vernieuwing in van maps als ze dezelfde terug ingestoken hebben ^^ iedereen kent ze al en zal dan terug zelfde taxs zijn,...
zouden beter die weg laten en vervangen door nieuwe maps.
dr zijn nieuwe maps? :)
pijs stuk of 11/13 nieuwe mp maps.

En het feit dat die oude maps erin zitten staat normaal gezien totaal los van het aantal nieuwe maps ;)

Darth-Falcon

Legacy Member
demo is zeer nice, alleen zit wa mij betreft de grootste bugs er nog in, de AI enemy's schieten nog altijd massaal op de speler zelf en laten uw andere teammates meestal me rust

byter

Legacy Member
Darth-Falcon zei:
alleen zit wa mij betreft de grootste bugs er nog in, de AI enemy's schieten nog altijd massaal op de speler zelf en laten uw andere teammates meestal me rust

jot en da steekt na tijd ferm tegen
battle of foy is zeer irritant op moeilijkste daardoor ;\

mp is ..nja ...anders ..vooral tank/jeepmaps
qua guns zijn er 2xtra voor meeste sides (allies alleen .30 cal ..rus & duits .30 cal variant + gun..brit dunno)

gameplay maps met voertuigen/zonder is toch wel anders ...benieuwd hoe dit in mp leagues uitpakt
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan