Scr1fle
Legacy Member
Naar aanleiding van het topic op het PS3-Forum lijkt me het wel tof om dit ook voor de pc te organiseren.
Regels:
We gaan Squad Rush spelen. De rules zijn simpel , zie hieronder.
ESL Rules.
Ieder team heeft 1 captain die de wars gaat regelen. Wars moeten altijd een week vooraf geregeld worden.
War:
Als er een noshow is krijgt de het 'winnende team' 10 en verliest het noshowteam ook tien punten.
Bij het winnen wordt er rekening gehouden met het aantal verschil in tickets van alle rondes. Houd deze dus goed in het oog.
Indien er wilt gewisseld worden tijdens de war van spelers kan dit enkel tussen 2 rondes.
Voorstellen:
Als er een team je uitnodigd moet je dit niet altijd direct accepteren. Dit kan je altijd counterchallengen. Doe hier wel geen jaren over aub, dat het toch leuk blijft en geen frustaties oplevert.
Prijzen:
Ik kan jammergenoeg geen hardware of geld weggeven dus zal je moeten strijden voor de eer van je team.
Wie doet mee:
Je moet je wel hier inschrijven: https://www.beyondgaming.be/archive...-tornooi-discusieruimte-en-teamvorming.847570
Iedereen is welkom , van low naar high skilled spelers.
Enigste vereiste: Je moet eerlijk zijn en fair gedrag hebben.
Laat gerust iets achter van opmerkingen/ideën als er iets verkeerd is of fout is. :applause:
Nota: Indien dit een succes wordt kunnen we een Infantry Only Compo er bij voegen.
Regels:
We gaan Squad Rush spelen. De rules zijn simpel , zie hieronder.
ESL Rules.
Ieder team heeft 1 captain die de wars gaat regelen. Wars moeten altijd een week vooraf geregeld worden.
War:
Als er een noshow is krijgt de het 'winnende team' 10 en verliest het noshowteam ook tien punten.
Bij het winnen wordt er rekening gehouden met het aantal verschil in tickets van alle rondes. Houd deze dus goed in het oog.
Indien er wilt gewisseld worden tijdens de war van spelers kan dit enkel tussen 2 rondes.
Voorstellen:
Als er een team je uitnodigd moet je dit niet altijd direct accepteren. Dit kan je altijd counterchallengen. Doe hier wel geen jaren over aub, dat het toch leuk blijft en geen frustaties oplevert.
Prijzen:
Ik kan jammergenoeg geen hardware of geld weggeven dus zal je moeten strijden voor de eer van je team.

Wie doet mee:
Je moet je wel hier inschrijven: https://www.beyondgaming.be/archive...-tornooi-discusieruimte-en-teamvorming.847570
Iedereen is welkom , van low naar high skilled spelers.
Enigste vereiste: Je moet eerlijk zijn en fair gedrag hebben.

Laat gerust iets achter van opmerkingen/ideën als er iets verkeerd is of fout is. :applause:
Nota: Indien dit een succes wordt kunnen we een Infantry Only Compo er bij voegen.


