SHIGSY
Legacy Member
Card RPG's gaan er altijd wel in en dan is Magic The Gathering zeker een dikke aanrader. Was helemaal niet vertrouwd met het echte MTG maar met het eerste deel al zoveel fun gehad, en nu weer met het tweede deel, dat ik niet anders kan dat het echte gebeuren toch eens te gaan checken.
Enfin, sinds 15/06/2011 staat het Arcadespel Magic: The Gathering 2012 op de Marketplace voor 800MSP, "opvolger" van Magic: The Gathering. Het speelt een heel pak vlotter dan de voorganger. Wel een kans gemist om I & II op elkaar te laten inwerken. Je bent helemaal niets met je collecties uit het eerste deel. Daar hadden ze toch iets mee kunnen doen...
Ben me nog volop aan het "inleren" dus ik blijf nog even weg van Xbox Live maar wel al op zoek naar potentiële tegen/medestanders. Geef maar een seintje als je interesse hebt!
Enfin, sinds 15/06/2011 staat het Arcadespel Magic: The Gathering 2012 op de Marketplace voor 800MSP, "opvolger" van Magic: The Gathering. Het speelt een heel pak vlotter dan de voorganger. Wel een kans gemist om I & II op elkaar te laten inwerken. Je bent helemaal niets met je collecties uit het eerste deel. Daar hadden ze toch iets mee kunnen doen...
Ben me nog volop aan het "inleren" dus ik blijf nog even weg van Xbox Live maar wel al op zoek naar potentiële tegen/medestanders. Geef maar een seintje als je interesse hebt!





NPC aan mijn rechterkant was in staat om gisteren de finale oplawaai te geven aan AE met 18/4 trample.