moloko
Legacy Member
Nu is het er toch over.Ik word hier wakker met een enorm geraas en ik kijk buiten en zie de toppen van de bomen waaien.Zoveel regen dat ik er niet kon doorkijken.Dit komt in het nieuws straks van het Waasland.
Zijn er hier nog uit deze streek?En hoe is het daar?
Nu is het terug gedaan.Het heeft een kwartier geduurd en nu is het terug windstil en zonneschijn.
Zijn er hier nog uit deze streek?En hoe is het daar?
Nu is het terug gedaan.Het heeft een kwartier geduurd en nu is het terug windstil en zonneschijn.

ad:
. Zelfstoe buxussen die je op je eentje niet op kan tillen lagen hier om ver. Grote nagels in een bas gewoon weg
.


Ok misschien wel gelukkig, maar ik hou van veel regen enzo 
