themummy123
Legacy Member
Zijn er hier mensen die al een wachtuitkering krijgen?
meer informatie hier: http://www.vdab.be/campus/na_wachttijd.shtml
Daar staat bij wachtuitkering: minimum 200 euro, max 800+ euro.
Ik zou graag weten in welke (gezin)situatie de mensen zitten en hoeveel ze krijgen(desnoods via pm). Ik weet dat als je bij je ouders woont, je minder krijgt, maar ik zou toch wat specifieker willen weten.
Hoeveel krijg je als je niet meer bij je ouders woont en je bent een alleenstaande, geen kinderen ten laste? Weet iemand dit?
meer informatie hier: http://www.vdab.be/campus/na_wachttijd.shtml
Daar staat bij wachtuitkering: minimum 200 euro, max 800+ euro.
Ik zou graag weten in welke (gezin)situatie de mensen zitten en hoeveel ze krijgen(desnoods via pm). Ik weet dat als je bij je ouders woont, je minder krijgt, maar ik zou toch wat specifieker willen weten.
Hoeveel krijg je als je niet meer bij je ouders woont en je bent een alleenstaande, geen kinderen ten laste? Weet iemand dit?


)