illusnt
Legacy Member
kmoet dringend iemand hebben die visa kan betalen voor mij ... ik betaal je op voorhand alles via kbc online en natuurlijk een extraatje ...msn : [email protected]
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
BCS zei:Als ge die hulp binnen 5 minuten nodig hebt, hoe gaat ge dan alles op voorhand storten?

damn net te laat, ik kon u ook geholpen hebben.illusnt zei:ff mijn wireless die doorsloeg![]()
der is nen ziel die me ant helpen is![]()
FLT zei:Jammer dat je KBC hebt, anders np
EDIT: ik ben ook nog student en heb Visa, je ouders moeten gewoon borg staan.

Dan moet ge toch rijke ouders hebben die borg staan.FLT zei:Jammer dat je KBC hebt, anders np
EDIT: ik ben ook nog student en heb Visa, je ouders moeten gewoon borg staan.
Blood_Raven zei:Dan moet ge toch rijke ouders hebben die borg staan.
(Ofwel die al een beetje gespaard hebben)
Firion zei:huh, visa ebbe als student is toch normaal? ik eb al visa sinds men 18, das gwn gratis bij kbc, en u ouders borg staan? als ge 18 zijt moet da elemaal ni. en waaom zoude u ouders rijk moete zijn?
visa really isn't that big of a deal. ik koop er gwn af en toe is een dvdtje mee online...